Nu youtube ir kā liela miskaste, ir derīga informācija un nederīga. Daudz kas ir atkarīgs no zobratu materiāla un termiskās apstrādes kā arī no reduktora izmēra un masas.Jā to plāksni noskatījos no youtube Solīja, ka šādu neizraus arā pat pie lielām jaudām Šis reduktors būs rezervei ledus gonkai.Metināts reduktors nav bloķis, bloķis ir pašbloķējošs vai manuāli sabloķējams/atbloķējams!
Jo mazāk tur metina jo ilgāk dzīvo, zobrati pārkarstot paliek trausli, arī nekādus dzelžus tur iemetināt nevajag.
Sen senos laikos bija bembim reduktors, kuram viens neliels metinājuma punkts starp satelītu zobratiem, turēja divas sezonas. pilnīgi pietiek ar četriem punktiem no katras puses.
Kā jau minēju, metinātais neder ar to ir grūti vadīt auto ja jābrauc ir pa trajektorijām, atmetoties vajag lai riteņi ir neatkarīgi un, lai ir kāda spēle.
Ar saīsinātu rociņas garumu būs grūtāk stūrēt, par slidenu virmu jutis mazāk, bet tomēr būs lielāka pretestība. Un ar rociņas saīsināšanu vien nepietiek, ir jāapzāģē stūres mehānisma majatņika atdure, bet tas nav tas labākais ko darīt. VFTS bija iespēja izgatavot pašiem savas detaļas, sadales vārpstas, kloķvārpstas, klīst leģenda, ka pat blokus lējuši. Tāpat ir dzirdēts, ka stūres mehānismus pārbūvējuši ar savu zobratu attiecību. Tādā gadījumā šāds kompleksais darbs arī uzlabo stūrēšanu.