Page 12 of 27

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 31 Dec 2017, 12:44
by LadaRX2107
Mans redzējums:
Primāri saliec to žiguli tā, lai viņš labi turas pie seguma, un darbojas ilgspēlējoši ar stock motoru. Paeksperimentē ar amortizatoriem, buksēm, šķērstieni priekšā, diskiem, flančiem, riepu spiedieniem, sagāzumiem, garengāzumiem utt. Ja esi braucis kartingā, tad zini cik svarīgi ir tas, lai karts viegli skrien līkumos, lai nelēkā, lai stūrējas un lai bremzējas max efektīgi. Bremže spēku regulatoru ieliec salonā pa rokai. Bremzes saregulē, lai abas ass riteņi ņem vienādi un, lai nav mīksts bremžu pedālis. Kad būsi sezonu nobraucis, noteikti būs kādi secinājumi. Kad žigulis ies pa trajektorijām tavu kustību vadīts un turēsies arī pie trases, tad vari sākt tikai domāt par Trauberga motoriem, vai pašam būvēt. Vienu gan es ieteiktu stock motoram: karterim iemetini starpsienas vai nopērc gatavu tādu karteri. Līkumos paliksi bez eļļas un slīdgultņus (šāles) ātri vien aprausi eļļas bada dēļ.
Vecīt, tieši manas domas! To 1.6 motoru sākumā sagatavosim pilnīgu "stock" un tad kādu laiku "jāpataisno rokas". Kad sapratīs, ka nākamā problēma ir jaudā tad arī pirmais swaps plānojas šāds:
1:Ja būs nepieciešams tad galva tiks noslīpēta tik cik saskares virsmām, bloku vēl neaiztiksim
2. Vārstu sēžas pieslīpēs
3. Gredzenus virzuļiem nomainīs
4. Piegriezīs pareizākas kolektoru blīves (forumā lasīju, ka mēdz nostāties diezgan nepareizi)
5. Uzstādīs bezkontakta aizdedzi
6. Webers ar divām mehāniskajām lūkām. 
Tas arī viss. Bet ļoti labi ieteikumi, paldies! 

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 02 Jan 2018, 17:58
by Edvards77
+ vēl būtu labi aizved pie kāda laba virpotāja lai ieliek kloķeni taisni, savam vajadzēja lai izslīpē taisni blokā tos kakliņus, un par sliktu nenāks ja izsvarosi klaņus/virzuļus/pirkstus, kā arī eļļas tvērēju uztais ar mīksto savienojumu, lai nav uz cieto, respektīvi ja sanāk uzsist karteri, lai nenolauž to uztvērēju. Vārdu sakot vajag pēc iespējas vairāk samazināt jaudas zudumus visādos mezglos. Tāpēc arī var redzēt kurš no starta aiziet pirmais un kurš paliek aizmugurē.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 02 Jan 2018, 18:18
by Micuks
Tas viss ir jādara ar prātu, gredzeni būs nodiluši tad visdrīzāk arī cilindrs būs izdilis ēlipsē un likt jaunus gredzenus izdilušā blokā nav prātīgi. Paliks vēl sliktāk jo jaunie gredzeni būs apaļi, bet cilindrs ovāls, kompresija būs sliktāka, kamēr piedils gredzeni. Izmantojot jaunā tipa gredzenus ar pārklājumu, kurš piedilst pirmajās minūtēs būs labāk, bet tāpat vajadzēs motoru piebraukt nobraucot vismaz 1000km. Un piebraukt vajag jo virsmām ir jāsastrādājas, dodot slodzi kamēr gredzeni ir jauni un asi, tie uzkarsīs par daudz un deformēsies, atlaidīsies.
Pareizu būtu bloku urbt uz remonta izmēru jo galu galā tas nav auto ar ko brauc uz veikalu pēc piena, jābūt resursam un jābūt labai kompresijai.

Pie galvas ir daudz darba, šaubos vai lietotai galva būs bez izdilušām vārstu vadīklām, vadīklas jāmaina pie reizes var izportēt, vismaz izlīdzināt kanālus un noņemt "trepītes", ar jaunām vadīklām un noteikti jauniem, vārstiem, jaunām vārstu atsperēm. Vārstu sēžu leņķi jāpārgriež, jaunu darba fāzīti un tad pieslīpējam vārstus. Jāsalaiž ne tikai blīves, galvenais ir salaist kolektoru kanālus ar galvas kanāliem un tad piestrādāt blīvi. Salaist labāk centrējot uz buksītēm. Un tad tālāk pēc apstākļiem, labu sadales vārpstu, regulējamo zvaigzni. Bloku labāk nezāģēt, kompresiju var palielināt ar virzuļiem ar klaņiem. Tas tā īsumā.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 05 Jan 2018, 01:39
by jānis.ziemelis
Tas viss ir jādara ar prātu, gredzeni būs nodiluši tad visdrīzāk arī cilindrs būs izdilis ēlipsē un likt jaunus gredzenus izdilušā blokā nav prātīgi. Paliks vēl sliktāk jo jaunie gredzeni būs apaļi, bet cilindrs ovāls, kompresija būs sliktāka, kamēr piedils gredzeni. Izmantojot jaunā tipa gredzenus ar pārklājumu, kurš piedilst pirmajās minūtēs būs labāk, bet tāpat vajadzēs motoru piebraukt nobraucot vismaz 1000km. Un piebraukt vajag jo virsmām ir jāsastrādājas, dodot slodzi kamēr gredzeni ir jauni un asi, tie uzkarsīs par daudz un deformēsies, atlaidīsies.
Pareizu būtu bloku urbt uz remonta izmēru jo galu galā tas nav auto ar ko brauc uz veikalu pēc piena, jābūt resursam un jābūt labai kompresijai.

Pie galvas ir daudz darba, šaubos vai lietotai galva būs bez izdilušām vārstu vadīklām, vadīklas jāmaina pie reizes var izportēt, vismaz izlīdzināt kanālus un noņemt "trepītes", ar jaunām vadīklām un noteikti jauniem, vārstiem, jaunām vārstu atsperēm. Vārstu sēžu leņķi jāpārgriež, jaunu darba fāzīti un tad pieslīpējam vārstus. Jāsalaiž ne tikai blīves, galvenais ir salaist kolektoru kanālus ar galvas kanāliem un tad piestrādāt blīvi. Salaist labāk centrējot uz buksītēm. Un tad tālāk pēc apstākļiem, labu sadales vārpstu, regulējamo zvaigzni. Bloku labāk nezāģēt, kompresiju var palielināt ar virzuļiem ar klaņiem. Tas tā īsumā.
Micuks...k
Lada rx kanalus nedrikst vispar aiztikt, pat salaist kolektorus ar galvu. Sadaleni ari var likt tikai 2101

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 05 Jan 2018, 01:48
by jānis.ziemelis
Mans redzējums:
Primāri saliec to žiguli tā, lai viņš labi turas pie seguma, un darbojas ilgspēlējoši ar stock motoru. Paeksperimentē ar amortizatoriem, buksēm, šķērstieni priekšā, diskiem, flančiem, riepu spiedieniem, sagāzumiem, garengāzumiem utt. Ja esi braucis kartingā, tad zini cik svarīgi ir tas, lai karts viegli skrien līkumos, lai nelēkā, lai stūrējas un lai bremzējas max efektīgi. Bremže spēku regulatoru ieliec salonā pa rokai. Bremzes saregulē, lai abas ass riteņi ņem vienādi un, lai nav mīksts bremžu pedālis. Kad būsi sezonu nobraucis, noteikti būs kādi secinājumi. Kad žigulis ies pa trajektorijām tavu kustību vadīts un turēsies arī pie trases, tad vari sākt tikai domāt par Trauberga motoriem, vai pašam būvēt. Vienu gan es ieteiktu stock motoram: karterim iemetini starpsienas vai nopērc gatavu tādu karteri. Līkumos paliksi bez eļļas un slīdgultņus (šāles) ātri vien aprausi eļļas bada dēļ.
Vecīt, tieši manas domas! To 1.6 motoru sākumā sagatavosim pilnīgu "stock" un tad kādu laiku "jāpataisno rokas". Kad sapratīs, ka nākamā problēma ir jaudā tad arī pirmais swaps plānojas šāds:
1:Ja būs nepieciešams tad galva tiks noslīpēta tik cik saskares virsmām, bloku vēl neaiztiksim
2. Vārstu sēžas pieslīpēs
3. Gredzenus virzuļiem nomainīs
4. Piegriezīs pareizākas kolektoru blīves (forumā lasīju, ka mēdz nostāties diezgan nepareizi)
5. Uzstādīs bezkontakta aizdedzi
6. Webers ar divām mehāniskajām lūkām. 
Tas arī viss. Bet ļoti labi ieteikumi, paldies! 
Bloks ir max jaslipe nost cik atlauj nolikums. Ja nemainisi virzulus, tad gredzenus neaiztiec bus tikai slikti viss. Reali, jaslipe, jahonee, jauni virzuli, jauni gredzeni. Vadiklas mekle importa....bet chuguna....metelli, trw un fiat ir. Varstu sezhas neaiztiec....vajag tikai lenjkus pargriezt. Un pieslipet varstus. Ar ligzdu lenjkiem ari var manipulet, lai kanalam pats gals drusku plataks. Jo pashu kanalu aiztikt nedrikst. Karburatoru ir javed Kivertam uz Vilnju, tas ir vispareizakais. Es ar gribeju chakareties pats, bet tad sapratu, ka letak bus uz Viljnju pie Zigmunda aizvest. Ganjgjeni vajag dot uz rebildu vecajam Traubergam. Utt

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 05 Jan 2018, 08:13
by Micuks
Varstu sezhas neaiztiec....vajag tikai lenjkus pargriezt. Un pieslipet varstus. Ar ligzdu lenjkiem ari var manipulet, lai kanalam pats gals drusku plataks.
Nopietni? neaiztiec, bet aiztiec? kā tad tikai leņķus piegriezīs ja nedrīkst aiztikt?

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 05 Jan 2018, 10:17
by LadaRX2107
Mans redzējums:
Primāri saliec to žiguli tā, lai viņš labi turas pie seguma, un darbojas ilgspēlējoši ar stock motoru. Paeksperimentē ar amortizatoriem, buksēm, šķērstieni priekšā, diskiem, flančiem, riepu spiedieniem, sagāzumiem, garengāzumiem utt. Ja esi braucis kartingā, tad zini cik svarīgi ir tas, lai karts viegli skrien līkumos, lai nelēkā, lai stūrējas un lai bremzējas max efektīgi. Bremže spēku regulatoru ieliec salonā pa rokai. Bremzes saregulē, lai abas ass riteņi ņem vienādi un, lai nav mīksts bremžu pedālis. Kad būsi sezonu nobraucis, noteikti būs kādi secinājumi. Kad žigulis ies pa trajektorijām tavu kustību vadīts un turēsies arī pie trases, tad vari sākt tikai domāt par Trauberga motoriem, vai pašam būvēt. Vienu gan es ieteiktu stock motoram: karterim iemetini starpsienas vai nopērc gatavu tādu karteri. Līkumos paliksi bez eļļas un slīdgultņus (šāles) ātri vien aprausi eļļas bada dēļ.
Vecīt, tieši manas domas! To 1.6 motoru sākumā sagatavosim pilnīgu "stock" un tad kādu laiku "jāpataisno rokas". Kad sapratīs, ka nākamā problēma ir jaudā tad arī pirmais swaps plānojas šāds:
1:Ja būs nepieciešams tad galva tiks noslīpēta tik cik saskares virsmām, bloku vēl neaiztiksim
2. Vārstu sēžas pieslīpēs
3. Gredzenus virzuļiem nomainīs
4. Piegriezīs pareizākas kolektoru blīves (forumā lasīju, ka mēdz nostāties diezgan nepareizi)
5. Uzstādīs bezkontakta aizdedzi
6. Webers ar divām mehāniskajām lūkām. 
Tas arī viss. Bet ļoti labi ieteikumi, paldies! 
Bloks ir max jaslipe nost cik atlauj nolikums. Ja nemainisi virzulus, tad gredzenus neaiztiec bus tikai slikti viss. Reali, jaslipe, jahonee, jauni virzuli, jauni gredzeni. Vadiklas mekle importa....bet chuguna....metelli, trw un fiat ir.  Varstu sezhas neaiztiec....vajag tikai lenjkus pargriezt. Un pieslipet varstus. Ar ligzdu lenjkiem ari var manipulet, lai kanalam pats gals drusku plataks. Jo pashu kanalu aiztikt nedrikst. Karburatoru ir javed Kivertam uz Vilnju, tas ir vispareizakais.  Es ar gribeju chakareties pats, bet tad sapratu, ka letak bus uz Viljnju pie Zigmunda aizvest. Ganjgjeni vajag dot uz rebildu vecajam Traubergam. Utt
Ok! Skaidrs, gredzeni no virzuļiem maiņas ziņā nav atdalāms jēdziens. Paldies par info sakarā ar vadīklām un kam var ķerties klāt sakara ar kanāliem. Ar karburātoru drošvien tā arī būs jādara, kārba vēl jāiegādājas.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 05 Jan 2018, 15:41
by Edvards77
Oj, tagad pacēli kārbas tēmu, tur arī sava zinātne un pigorus var taisīt:D:D:D 

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 05 Jan 2018, 15:51
by LadaRX2107
Oj, tagad pacēli kārbas tēmu, tur arī sava zinātne un pigorus var taisīt:D:D:D 
Nē kārbas tēma vēl pāragri :D bet nu pacelšu vēlāk arī RX kārbas jautājumu. Šobrīd darāmo darbu pie žiguļa ir kā "jūra" un būs klusuma periods, jo "jasakasa" nauda drošības rāmim, gribas skrūvējamo ~800 Eiro. 

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 05 Jan 2018, 18:09
by Edvards77
Sev nesen ieliku skrūvējamo no Šimkusa, 1000€ ieskaitot sertifikāciju.