Moderator: Micuks
Nu youtube ir kā liela miskaste, ir derīga informācija un nederīga. Daudz kas ir atkarīgs no zobratu materiāla un termiskās apstrādes kā arī no reduktora izmēra un masas.Jā to plāksni noskatījos no youtubeMetināts reduktors nav bloķis, bloķis ir pašbloķējošs vai manuāli sabloķējams/atbloķējams!
Jo mazāk tur metina jo ilgāk dzīvo, zobrati pārkarstot paliek trausli, arī nekādus dzelžus tur iemetināt nevajag.
Sen senos laikos bija bembim reduktors, kuram viens neliels metinājuma punkts starp satelītu zobratiem, turēja divas sezonas. pilnīgi pietiek ar četriem punktiem no katras puses.Solīja, ka šādu neizraus arā pat pie lielām jaudām
Šis reduktors būs rezervei ledus gonkai.
Jā, aizmugurē ir oriģinālā bāka pilna, centrā virs aizmugurējā tilta ir 105ah aķītis un rezerves riteņa vietā 80ah aķītis. Tāda nojauta, ka svarus vajadzētu dabūt vēl tuvāk virs tilta. Nezinu, tad jau eksperimentēs. Ir padomā dabūt kādus svina klučus, ar tādiem butu ertāk darboties.Vai balastu ar liec ?
Nu par to ko pats netaisa jau jautājumi nerodās. Atliks noskatīties kā spečuks strādā. Bet tas būs vienīgais ko žigulī uz RX pats netaisīšu tikai mācīšos. Līdz ar to pašam izbaudīt/pamācīties motora salikšanu nesanāks un tāpēc ienāca prātā kādu motoru salikt pašam, tāds varētu tapt paralēli RX motoram. Varbūt pat ja sanāks jaudīgāks liks žigulim uz sprintiem iekšā. Šobrīd tā doma ir ar grāmatām un detaļu pieejamību izzināt būvniecību sekojošam motoram: 2106 bloks, 80mm virzuļi, īsie klaņi, kloķene ar garu gājienu 84mm. Protams tas viss prasa papildu finanses, bet visa šī projekta mērķis ir vairāk interesanti pavadīt brīvo laiku. Iespējams, ka redzēšu kā taisa RX motoru sapratīšu, ka tāds paralēlprojekts nav manos spēkosJautājumi par ladarx motoru būvēšanu?