Turepinājums seko
Detalizētāk video:
Tradīcījas jāievēro arī vecais labais bilžu formāts
Metinu kopā priekšu:
Viss sametināts un nogruntēts, spraugas, bleķu kontakta vietas un šuves pielietas ar 2k gruntskrāsu:
Ķēros klāt aizmugurei, darba nesalīdzināmi mazāk.
Kreisā puse
Labā puse:
Ar rūsas pārveidotāju kodinu bagāžnieka grīdu:
Ielāps:
Izgatavoju jaunus jumta pastiprinājumus:
Pārklāju ar stiklu līmi, lai labi pielīmējas pie jumta bleķa:
Jumts bija deformēts, spiežu pastiprinājumus vietā tādējādi daudz maz atgūstot jumta formu:
Visi trīs pastiprinājumi ir vietā:
Jumta priekšdaļa bija vairāk cietusi, dziļāk ielocīta, gadu gadiem ziemu un vasaru tur krājies slapjums un netīrumi. Tāpēc priekšdaļa visvairāk sapuvusi, atrisināju problēmu un ietaupīju laiku ieliekot lūku, lūka laba vācu ražojums, bija vienam no maniem vecajiem auto. Nostāvēja vairāk kā piecpadsmit gadus un beidzot noderēja.
Hermētiķi virsbūvei, oriģinālais šuvotājs, stiklu līme un tehniskais plastilīns, kurš savulaik RAFā tika izmantots auto modeļu izgatavošanā:
Salonā izmantoju šuvotāju un plastilīnu, motortelpā tikai šuvotāju:
No apakšas uz grīdas un arkās izmantoju stikla līmi šuvju apstrādei:
Pagaidām viss, šobrīd virsbūve ir nokrāsota, bet informāciju pievienoju hronoloģiskā secībā.
Turpinājums sekos.......