Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3372
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

03 Sep 2019, 13:17

Darbi turpinās 8-)

Detalizētāk redzams video  :arrow:
Un arī nedaudz bildes no procesa:
Image
Image
Ielāpa materiāla biezums 3mm, lai vieglāk izveidot kantes formu.
Image
Image
Image
Kasti vajadzēja uzreiz jaunu izgatavot.

Image
Image
Image
Akumulatora stiprināšanas kronšteins pilda arī pastiprinājuma funkciju.

Image
Image
Image
Image
Purns salikts uz skrūvēm, lai izliktu ģeometriju.

Šobrīd lonžeroni ir piemetināti un tiek likta kopā priekša, bet par to nākamreiz :angel:
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3372
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

09 Sep 2019, 12:48

Lonžeronu metinājuma vietas un spraugas starp paneļiem pielietas ar 2K grunskrāsu izmantojot pindzeli:
Image
Image
Image
Image

Pārtaisu stiprinājumus 21214 brillei, lai uzstādītu oriģinālo 21213 priekšējo resti:
Image
Image


Nākamajā sērijā:
Image
 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

11 Sep 2019, 09:10

Nu dajošs...Tu tač lielāks dzelžu maniaks par mani........un to visu paveic dārzā.....ko lai saka,cepuri nost.....!
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3372
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

21 Sep 2019, 18:45

Redzot Buhankas projektu gluži tā nešķiet, bet paldies :)
Dārzs gluži nav, pagalms, dārzā saimnieko sieva 8-)
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3372
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

21 Sep 2019, 19:13

Image

No 1mm tērauda loksnes uztaisīts panelis un daudz maz atvalcētas maliņas tehniskajām atverēm.

Image

Image

Image

Image

Gruntskrāsa uzpindzelēta, bet tas nebūs viss, vēl pūtīšu ar pulverizatoru kad gruntēs visu auto.

Image

Domkrata vietas vai kāpšļu stiprinājumi, izmantos pēc vajadzības. Pirmais tests ir veikts.

Image

Image

Metinājuma šuves protams tika apslīpētas tur kur tas bija vajadzīgs.

Image

Materiāls sadales kārbas un kārbas stiprinājumu pastiprināšanai, 8mm biezs plakandzelzis.

Image

Image

Image

Image
Image

Skrūves ņemtas no japāņu auto ar konkrētu cietību, protams metinot nedaudz atlaižas, bet būs izturīgākas kā plastilīna varianti saimniecības preču un būvmateriālu veikalos.

Image

Grīda sametināta, iemetināti stiprinājumi priekš BMW E36 sēdekļiem.

Image

Image

Image

Ir sākta labā puse, laikapstākļi traucē darbu, bet spītīgi turpinu, tā kā turpinājums sekos  8-)
 
Fizikis
Vazists
Posts: 2
Joined: 28 Aug 2019, 14:18

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

22 Sep 2019, 17:41

Cepuri nost, darbs ieguldīts mežonīgs. Nez ko teiks tehniskajā apskatē par kvadrātdzelžiem sliekšņos?
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3372
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

22 Sep 2019, 20:15

Par jeepa sliekšņiem neko neteica, tam ir tieši tas pats, aizliegts nav.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3372
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

14 Oct 2019, 16:02

Darbi turpinās  8-)
Vairāk kustīgo bilžu šeit:
Un arī kāda statiskā bilde  :)

Izgriezts vecais lonžerons un iemetināts jauns:
Image
Image
Image
Image
Image

Visu puvekli jāgriež ārā:
Image

Jaunā sliekšņa piemērīšana:
Image

Metinās kopā slieksnis caur stiprības kārbu pie lonžerona:
Image
Image

Veselā daļa separatora tiek piemetināta pie sliekšņa:
Image

Grīda tiek izgatavota no 2mm biezas tērauda loksnes:
Image
Image

Top priekšējā daļa grīdas un iekšarka:
Image
Image
Image

Jaunas un pastiprinātas stiprinājuma vietas kārbai un sadales kārbai:
Image

Jauni sēdekļa stiprinājumi:
Image

Aizmugurējās labās arkas remonts:
Image
Image

Labā aizmugurējā atstarotāja vietas remonts, ielāps paņemts no donora kreisās puses:
Image
Image
Image

Vecais garās tilta atsaites stiprinājums:
Image
Jaunais garās tilta atsaites stiprinājums:
Image

Nogruntēts ar divkomponentu gruntskrāsu, kur vajadzēja pieliets ar liešanu:
Image
Image
Image
Image

Turpinājums sekos.......
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3372
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

06 Nov 2019, 08:42

Turepinājums seko   8-)

Detalizētāk video:
Tradīcījas jāievēro arī vecais labais bilžu formāts :)

Metinu kopā priekšu:
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Viss sametināts un nogruntēts, spraugas, bleķu kontakta vietas un šuves pielietas ar 2k gruntskrāsu:
Image
Image

Ķēros klāt aizmugurei, darba nesalīdzināmi mazāk.
Kreisā puse
Image
Image

Labā puse:
Image
Image
Image

Ar rūsas pārveidotāju kodinu bagāžnieka grīdu:
Image

Ielāps:
Image

Izgatavoju jaunus jumta pastiprinājumus:
Image
Image

Pārklāju ar stiklu līmi, lai labi pielīmējas pie jumta bleķa:
Image

Jumts bija deformēts, spiežu pastiprinājumus vietā tādējādi daudz maz atgūstot jumta formu:
Image

Visi trīs pastiprinājumi ir vietā:
Image

Jumta priekšdaļa bija vairāk cietusi, dziļāk ielocīta, gadu gadiem ziemu un vasaru tur krājies slapjums un netīrumi. Tāpēc priekšdaļa visvairāk sapuvusi, atrisināju problēmu un ietaupīju laiku ieliekot lūku, lūka laba vācu ražojums, bija vienam no maniem vecajiem auto. Nostāvēja vairāk kā piecpadsmit gadus un beidzot noderēja.

Image

Image
Image

Hermētiķi virsbūvei, oriģinālais šuvotājs, stiklu līme un tehniskais plastilīns, kurš savulaik RAFā tika izmantots auto modeļu izgatavošanā:
Image

Salonā izmantoju šuvotāju un plastilīnu, motortelpā tikai šuvotāju:
Image
Image
Image
Image

No apakšas uz grīdas un arkās izmantoju stikla līmi šuvju apstrādei:
Image
Image
Image
Image

Pagaidām viss, šobrīd virsbūve ir nokrāsota, bet informāciju pievienoju hronoloģiskā secībā.

Turpinājums sekos.......
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3372
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: VAZ-Ņiva 21213 [Pepelac]

10 Nov 2019, 01:12

Virsbūves remonta darbi ir pabeigti :yahoo:
Darbu secība bija specifiska, bet tam bija savi iemelsi, pareizi būtu nogruntēt visu auto tad ar poliuretāna krāsu krāsot salonu, motorteltu un tikai tad pārējo auto ar akrila krāsu. Sanāca gruntēt daļēji, sākumā gruntēju un krāsoju salonu, motortelpu, lai ar pelēko gruntskrāsu neuzgruntētu virsū poliuretāna krāsai nācās līmēt ciet durvis, logus, tehniskās atveres. Lieks darbs, bet arī nekā traka.

Detalizētāk video:
Image
Image
Image
Image

Šķidrie un līmējamie materiāli:
Image

Salons un motortelpa nokrāsota ar poliuretāna krāsu:
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Bāzes krāsa virsbūvei, izvēlējos pēc parauga un kā izrādās šādu krāsu biju krāsojis žigulim motortelpu :shock:
Image

Virsbūve nokrāsota:
Image
Image
Image
Image

Ar stiklu līmi ielīmēju lūkas rāmi tā kā lūka šajā gadījumā kalpos kā pastiprinošs elements :lol:
Image
Image

Izlīmēju jumtu un ugunssienu ar vibroizolācīju:
Image
Image

Darba vēl daudz, bet "tuneļa galā gaisma jau redzama" 8-)

Turpinājums sekos.......

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests