Page 1 of 1

Vaz 2108 1.3 zems eļļas spiediens siltam- kā ārstēt sadilušas sadalenes sēžas?

Posted: 12 Dec 2020, 16:17
by Marisd
Sveiki,
Mēģinu risināt zemu eļļas spiedienu siltam. Vaz 2108 1987.g 1.3. Eļļas sūknis jauns, ar redukcijas vārsta atsperi sūknim arī viss ok, arī tosols ar eļļu kopā nejaucas, bet pamanīju, ka nāk trokšņi no motora augšas siltam. Eļļas spiediens zem 0.5bar un zemāk tukšgaitā, atkarībā no eļļas temperatūras. Aukstam spiediens gandrīz pēc grāmatas, bet uz īsu brīdi. Noņēmu sadaleni un konstatēju, ka ir ievērojams dilums sadalenes sēžās galvā, sadalene kā šupolēs. Skriemeļa pusē dilums galvas sēžās, otrā pusē tā saucamajā karamislā vai piespiedējā, precīzi nezinu nosaukumu. Tas vismaz teorētiski daļēji varētu būt iemesls zemam spiedienam man liekas. Negribas likt citu galvu, domāju, ka prātīgāk būtu atjaunot šo pašu, pie tam tā ir oriģinālā padomju laiku. Vai varat ieteikt, kur šādu procedūru par sakarīgām naudām var veikt-tieši sēžu atjaunošanu? Skatījos, ka tur eksistē rīvurbju komplekts priekš šāda darba uz 25mm, procedūra nav ļoti sarežģīta. Protams, ka rīvurbji pārdodas Krievijā. Te links uz saiti:
https://avtoinstrument-tlt.ru/p/5951779 ... LWpsUF9Pcw..

Varbūt kādam forumietim ir šāds komplekts jau iepirkts un varētu sarunāt uz īri vai uz remontu? Negribas sūtīt šo no Krievijas par 60-80 eur tikai priekš vienas galvas.

Noņēmu karteri, vismaz vizuāli ar kloķeni un šālēm izskatās daudz maz ok. Ja sadalenes sēžu remonts nelīdzēs, droši vien būs jāpajauc apakša, jāmēra kloķene, ko ļoti negribas.

Ceru, ka varēsiet ieteikt, kā labāk šo sēžu problēmu risināt, varbūt kāds jau tam ir izgājis cauri.