Džimijs nekur nav pazudis. Visu vasaru spēju tik liet spirtu un vizināties. Ar pirmo apskati pēc ilgiem laikiem bija milzīgs cirks. Apskates darbinieki ir tāds īpašs gadījums, kas spēj noteikt spiedienu kāds iziet no elektriskā degvielas sūkņa ar acīm, tas noteikti notiek pēc ceturtās potes. Sāk arī parādīties benzīna burbuļi no atnākošas trubas uz bāku kur nāk liekais degmaisījums. Aizsūtot pārbūves projektu uz Rīgu, Rīgas puikas saka ka viss ir perfekto idealo, lai tik plēš uz kādu no csdd departamentiem un iziet tehnisko apskati, pie reizes lai pārskata objektu. Bet sāk murgot par to ka esot pa lielu spiediens degvielas trubās un esot benzīna burbuļi bākā. Otrajā reizē dodoties uz atkārtoto pārbūves salīdzināšanu viens kā gailis iznesas ārā un sāk lamāt ka vaz 2105 nekad nav bijusi šprice. Bet kad pateicu ka eksporta modelim ir tad aplauzās un mēģināja ieskaidrot pretējo. Tad nākamais darbinieks nāca iedot zilo lapu sakarā ar to, lai pārnesu degvielas sūkni ārā no bagāžnieka, jo redz nepatika ka ir piestiprināts pie alumīnija plates uz četrām gumijas buksītēm. Vieta virs izpūtēja pie tilta kur ir karsts gaiss , tas viņiem likās daaaaaaudz drošāk tad nu tā arī izdarīju , jo vēlējos pēc iespējas ātrāk iegūt uzlīmi logā, beidzot sezonu protams visas tās gumijas savienojumu šļaukas bija metamas, saplaisājušas. Uzdevu jautājumu saistībā ar žiguli apskates darbinieks sniedza atbildi ka nevarot zināt ,jo automašīna esot vecāka kā viņš
Tad nu te beidzot kāda bilde no gala iznākuma, lai nebūtu tikai sprediķi jālasa.
Tad jau līdz nākamai sezonai. Citādākā skatā