Page 1 of 1

Niva problema

Posted: 20 Jul 2024, 08:48
by Cugunavecis
Sveiki, problēma ar nivu 1.7 šprice 2002g.

Dažreiz var iedarbināt dažreiz nevar. Kad iedarbinās tad dzinējs strādā normāli, jauda ir, vienīgi nedaudz peld apgriezieni tukšgaitā.
Visbiežāk pielec kad ir auksts motors.
Ja silts tad var iedarbināt tikai ilgi griežot motoru vai vispār nevar
Aukstu arī dažreiz nevar vispār iedarbināt.

Kur varētu būt vaina?

Degvielas spiedienu mēriju itkā viss ok
Mainiju sveces
Sadalenes sensoru
Kloķenes sensoru
Samainiju blīves visam ieplūdes kolektoram
Saliku sprauslām jaunus vadus
Nekas nepalīdz

Kur vel varētu meklēt. Vainu?

Paldies

Re: Niva problema

Posted: 20 Jul 2024, 21:13
by Buks
Sveiks!
Ja nu gadījumā šim dzinējam var regulēt vārstu atstarpes, tad Tevis nosauktie simtomi var liecināt par pārāk ciešiem vārstiem. Kas noved pie tā, ka siltam dzinējam viņi neaizveras līdz galam ciet, līdz ar to nav kompresijas. Galā var beigties ar izdevušiem vārstiem.
Kā arī ir dzirdēts, ka bojātas Lambda zondes dēļ, arī ir tāpat.
Mehs neesmu, tikai idejas pasviežu.

Re: Niva problema

Posted: 30 Jul 2024, 18:14
by Micuks
Pārbaudi visas masas, kur nāk pie virsbūves un pie motora, būtībā špricei ar mehānisko droseļvārstu vajag tikai kloķenes devēju, lai motors pielektu un strādātu, būs nekorekta darbība, bet brauks, tā kā drīzāk varētu būt problēmas ar imobilaizeri, mēdz niķoties un taisīt brīnumus kā pilnīgi strādājošai imo sistēmai tā atslēgtai. Cik esmu savācis informāciju kad liku savai Ņivai šprici kopā pēc tā kā uzvedas pēc čoma Ņivas uzvedības tad tad motora vadības bloks dzīvo savu dzīvi, var staigāt apgriezieni kad viss ir pilnīgā kārtībā. Nu un pamatā jāsāk ar diagnostiku, jāskatās devēju dati, kādu temperatūru rāda devējs, kurš informē vadības bloku, dati par gaisa masas mērītāju un lambda zondes signāls jo var būt vairākas problēmas reizē.