Tagad ļoti uzmanīgi klausos ,kā pareizi jāsataisa tilts un kā pareizi jāsaregulē un jāpiekar

1 problēma kas jāatrisina VAZ sporta auto ir visu 5 tilta piekares stieņu gumijas bukses. Vecās konstrukcijas , kur gumijas bukse vēl sapresēta no malām ar metāla plāksnēm un izveidots stingras konstrukcijas sailendbloks-- aršo konstrukciju bija viss baigi ok. Tad pienāca moments kad auto Vaza konstruktori sadomāja ka tā taisīt ir pārāk darbietilpīgi un kāpēc nevar ko nomodificēt un uzlabot (saprast uztaisīt lētāk). Tad arī radās patreizēja aizmugures stieņu konstrukcija -- tas ir iepresēta gumijas bukse ar termiski rūdītu metāla buksi pa vidu.Pirmajā brīdī viss it kā ok. bet pēc brīža gumijas bukse padilst un sāk ļurgāties visās kordinātēs. Tātad lai to novērstu šo stieņu ļurkāšanos ir jāuzvirpo paplāksnes un jaunā tipa stieņu gumijas buksēm no sāniem jāsapresē virsū .
Patreiz Krievijā arī viena otra firma tādus aizmugures tilta stieņus ražo tikai to kvalitāte ir nožēlojami zema.
Par amortizatoru štoku locīšanos.
Tas parasti notiek kad netiek uzlikts distancers starp aizmugures tilta kronšteinu un amortizatora apakšējo stiprinājumu. Ir pat redzēti gadījumi, kad amortizatora kurpusā ir ielocījumi no tilta korpusa . Īpaši gadījumā , ja piekare strādā pilnā tās darbības diapazonā.
Otrs variants ir kad grib koniskās amortizatora gumijas pēc iespējas vairāk saspiest. Saprotams ir sportistu vēlme šo savienojumu veidot pēc iespējas stingrāku , lai labāk izmantotu amortizatoru darbību, bet Vaza tilta konstrukcija to neparedz.Šajā ideālajā versijā ir gumiju vietā jālielk unibola tipa gultnis. ko izmanto profesionālajā sportā. Cik saprotu ka Vaza tusā brīvajā klasē to var izmantot , bet par standarta klasi ir jāpalasa precīzi noteikumi .
Lai pareizi izprastu visu šo konstrukciju , tad iesaku vienkārši uz auto pacēlāja izņemt aizmugures tiltam atsperes un izcilāt to uz augšu līdz gumijas atsitējiem un uz leju līdz pilnam amortizatoru gājienam -- tad arī redzēs kur problēma