02 Apr 2010, 23:54
Tur tam amim nav ko taisīt, visticamākais, ka ir sasisti vārsti, kas tieši notiek uz asu bliezienu, īpaši ja ārā ir auksts vai arī gāze ir tikusi eļļā. Risinājumi tam ir, bet tas tāpat nebūs tagad un tūlīt. Vēl mēdz gadīties, kad korpuss noraujās ar akmeni, kā ārstēt - nav grūti izdomāt.
Ami jau var parādīt, bet tikai tad ja uz mašīnas. Ja mašina jāved ar treileri, tad tikpat labi var nebraukt. Bet vispār idiota sapnis, jāt un tad gaudot, ja ir runa par sportu. Ar plazu ir interesanti, kad bilštuks atmet kedas neviens nezkāpēc nesmird, par plazu - uzreiz.
Principā par lekšanu ir sen zināma problēma, pēdējā laikā jau tā arī tiek darīts, tb. vienkārši tiek likti mazāk piespiesti amortiņi, attiecīgi arī problēmu nav. Labs eļļinieks to jautājumu atrisinas uz urrā, tikai tāda "maza" nianse, ka visi viņi uzvārās baisi ātri un netur tā kā vajadzētu.
Kas attiecās par amortiņu jautājumiem, jā prasīt jau var, bet man ir diezgan nelojāls viedoklis, īpaši kas attiecās uz sportu. Ja tiek likts parasts amis (klasikas gadījumā arī nemaz nav nekā cita ko piedāvāt), tad manā skatījumā reizi sezonā tas ir jāmaina, ibo konstruktīvi nav paredzēti tādai slodzei, tur fiziski ir pa mazu tilpums un vēl pāris trūkumi, lai varētu maukt uz urrā. Kā jau teicu, risinās vienkārši, uzliek amortiņu-lupatu un viss notiek.
P.S. Ja amortiņa štoks nestaigā brīvi turp atpakaļ kā lisapēda pumpis, silti iesaku iekšā nelīst, vai arī ja līst, tad tādā gadījumā, ja zin ko dara. Tur gāzes spilvens ir uz ~ 20-30BAR, var diezgan spēcīgi norauties.