Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
Kapēc? Nekur nav pateikts ka ja karburatora vietā ir uzstadīta iesmidzinašanas sistēma tad TA nebūs. Taču rupnica ražo žīguļus ar šprici, tad tev arī drikst uzlikt tadu pašu motoru kā no rupnīcas un mierīgi braukt.bet kā ar t.a. ar šprici var neiziet
IMHO, čipošana ir tukša naudas izmešana.
Klievi ar mehāniku Tu draudzējies , bet ar elektroniku gan nē jo no tās bail kā no uguns. Jebkuram vadības blokam , ja konkrēti piestrādā var atrast kaut ko klāt pie zirgiem un pie griezes monenta ,jo paskaidrošu kāpēc. Katrs ražotājs atstāj milzīgu rezervi , lai dzinējs būtu muļķa drošs un to nebūtu iespējams nobendēt. "ipaši paliela rezerve tiek atstāta aizdedzes līknei , līdz ar to pamats ko dara visi tjūneri ir optimalizē aizdedzes līkni un ļidz ar to arī ir iespējams palielināt benzīna padeves daudzumu , kas savukārt dod jaudas un griezes momenta palielināšanos. It īpaši jau rezervi atstāj Krievi zinot nopērkamā benzīna kvalitāti dažādos reģionos.Jus man paskaidrojat -kur var dzimt tādas idejas žiguli standartā čipot, un vispār ,kāda mārutka pēc ir standarts jāčipo? man vēl neviens nav varējis uzrādīt stenda mērijumus pirms čipošanas un pēc čipošanas -tāpat kā stāsts par konisko filtru un taisno izplūdi vazam +30zs:)![]()
![]()
Paskaidro lūdzu sīkāk, kā tieši izpaužās "aizdedzes līknes rezerve" un kā tieši tiek optimizēta aizdedzes līkne?"ipaši paliela rezerve tiek atstāta aizdedzes līknei , līdz ar to pamats ko dara visi tjūneri ir optimalizē aizdedzes līkni un ļidz ar to arī ir iespējams palielināt benzīna padeves daudzumu , kas savukārt dod jaudas un griezes momenta palielināšanos
Ir pietiekami liela atstarpe grādu ziņā ko var palielināt aizdedzi līdz detonācijas robežai vienā otrā režimā , tas ir trīsdimensiju telpiskais grafiks , kur mainīgie lielumi ir apgriezieni ---droseles stāvokļa atvērums un aizdedzes leņķis . Es jau te vienā topikā grafiku ieliku. Realitātē no rūpnīcas ir daudz mazāki apsteidzes leņķi , ne kā tos varētu likt , lai nenodarītu pāri dzinējam. Optimālā aizdedzes līkne nav taisna pie kaut kādiem grādiem bet gan mainīgs grafiks praktiski visu laiku . ko grūti iegut ar sadalītāju.Paskaidro lūdzu sīkāk, kā tieši izpaužās "aizdedzes līknes rezerve" un kā tieši tiek optimizēta aizdedzes līkne?"ipaši paliela rezerve tiek atstāta aizdedzes līknei , līdz ar to pamats ko dara visi tjūneri ir optimalizē aizdedzes līkni un ļidz ar to arī ir iespējams palielināt benzīna padeves daudzumu , kas savukārt dod jaudas un griezes momenta palielināšanos