1) Atšķirt WEBER karburatoru ir vienkārši - uz tā ir uzraksts "WEBER". Reti, bet gadījās, vēl 1970. gadu
pirmajā pusē (jauniem auto). Šo karburatoru un viņa precīzu analogu no DAAZ var elementāri atšķirt
tīri vizuāli - tiem abiem ir pludiņkameras balansēšanas / ventilācijas vārsts pludiņkameras sānos,
"pumpa". Ja tās nav, acu priekšā ir kāda no nākamajām DAAZ karburatora versijām, kuras atšķiras no
vectētiņa.
2) Par paātrinātājsūkni te pareizi rakstīja, bet ar dīzēm 1. kamerā tev nāksies pačakarēties, visticamāk
arī 2. kamerā. Ieteiktu apgādāties ar vēl vinu karburatoru, dīžu kaudzīti, portatīvo gāzu analizatoru, un
tad uzsākt eksperimentus.
3) Paralēlie karburatori (ne reģistra) patiešām savulaik nāca Ford Sierra V6 dzinējiem, 2.0 un 2.3, arī
Taunusiem pirms tam, arī WEBER, derēja VAZnim ar minimālu piepūli, vien gaisa filtrs laikam nederēja.
Bet kur tagad atrast kārtībā esošu tādu, patiesi nav ne jausmas

Var jau, protams, iegādāties pilnīgi
jaunu, bet nu jauni maksā sūri.
Iesaku tev parakņāties Krievijas saitos, tur tādas pārtaisīšanas ir daudz un bieži pieminētas!
