
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
paldies par ieteikumu, viss tika nokārtots bez nevienas skrūves atskrūvēšanas, viss iet uz urrā tgd, patēriņš tgd normāls, tikko pa sportisko nogāzējām 35km(5km pa mierīgo) un patēriņš pa doto attālumu zem 7 litriem, kkur ap 6l varētu būt, ka aizgāja. Nu respektīvi 12l uz simta apmēram. Itkā par aizdedzi čomi teica, ka esot baigi laba, jo ar kurbuli pat piestartēju aukstu motoru ar otro griezienu.nu kudii:D 2,5l uz 2,5km tur jau pat T34 liekas mazbudžeta ģimenes auto salidzinot ar šo
visticamaaak tas tapec ka brauci neuzsilushu ar nestradajoshu stobru tatad jauda nekaada pedaalis griida visas lukas paveertas lidz gaalm +vel čoks izrauts ? ja taa un ilgi stavejushas motoram tad tas ir normaali ka taads paterinsh jo ieksdedzeas dzinejs jau sava dziljaka butiiba ir gaisa un degvielas pumpis ar tieksmi ka starpproduktu veidot griezes momentu klokvaarpstaa:D
ozgligaati saliec aizdedzi kaut vai peec skanas sakumaa , tad iztirir karburatoru izjauc ja vajag izput visus kanalinus parliecinies ka nekas nav aizdambeejies.saliec pludinkamera limeni apmeeram ta ka iesljacot degvielu un nonemot vaaku limenis paliek pludinkameras taja slipaja dalinaa pa vidam.
parbaudi kaadas dizes stav ieliktas karbuzii utt utt .
ja motors ruuc bet paterisnh milziigs vaina meklejama standarta trijas lietas ,
1) aizdedze
2) karburators
3) iekjilejushi bremzhu cilindri no staveshanas un tici man tas var taa palielinat paterinju ka nezmaz neliekas.