Page 2 of 3

Re: jautajums par amartizatoriem..(Plaza)

Posted: 06 Apr 2010, 11:22
by plaza
Divi Vaztussi pa Smiltenes rallijkrosa trasi un aizmugurējie Plaza amīšu štoki līki gan :thumbdown:
Nu jā --- savulaik uzlikām Vazm aizmugurē pilnīgi jaunus Bilstein racing amortiņus un bijām baigi sarūgtināti kāpēc šie pēc pirmā rallija līki gan. Tad pat prasijām Resnajam(Karamiševam) kāpēc un dabūjām konkrētu atbildi ka tilts pareizi jāsataisā un pareizi jāsaregulē un jāpiekar. Kā to izdarījām ,tā arī vairāk problēmu nebija.
ElF - tu taču visu ļoti labi zini visu --kāpēc tad kārtīgi neizdarīji vai tikai pozicionē sevi kā visu zinošs :lol:
Par to bloka galvas pievilkšanu motoram bez galvas blīves :lol: -- Bingo---šoreiz garām jo to nevelk ar 8 kg.Tam nav jēgas. Starp citu nedaudz gan samuldējiu tur tai galvai ir blīves un pat 5 gab tikai tādas maziņas :lol: Elf izrādās ka būs tevi vēl padaudz jāpaskolo :lol:

Re: jautajums par amartizatoriem..(Plaza)

Posted: 06 Apr 2010, 15:31
by toms123
nu man ir jautajums ja es dabuju volgas atsperes tad tas ir tikai jasaisina par 1.5 vijumiem un var likt virsu vai ari kaut kas vel ir japartaisa?

Re: jautajums par amartizatoriem..(Plaza)

Posted: 06 Apr 2010, 16:39
by -krievins-
Šogad vaztusa vairakiem ir plazas amīši salūzuši ;)

Re: jautajums par amartizatoriem..(Plaza)

Posted: 06 Apr 2010, 17:50
by Mr.snake
Visu 2009/2010 gada Vaztusa sezonu nobraucu ar Plaza Sport -30mm amortiņiem,nekādu problēmu,esmu starā,protams,tiltu vajag novest līdz pareizajai kondīcijai (atsaites gan neliku,jo nepatika uzvedība uz ceļa)lai tie amortiņi pareizi strādātu.Pagaidām visi amorti gan priekšā gan pakaļā ir ļoti labā stāvoklī.

Re: jautajums par amartizatoriem..(Plaza)

Posted: 06 Apr 2010, 20:41
by klievis
pamats amortiņa lūšanai ir nepareizs stiprinājums vai tas kad gājiens nau atbilstošša garumam -,vajag sakārtot visas bukses ,liela kļūda ir tā kad daudzi izmet to atbalsta gumiju kas arsitas pret reduktoru, arī priekšas tiltam plauktam uz atbalsts ,.. arī man tā 90-tā gadā gadijās , bet tad iegādājos bilsteinus un nobraucu 4 gadi un tagad vēl laikam ar viņiem brauc.

Re: jautajums par amartizatoriem..(Plaza)

Posted: 07 Apr 2010, 09:18
by elf
Divi Vaztussi pa Smiltenes rallijkrosa trasi un aizmugurējie Plaza amīšu štoki līki gan :thumbdown:
Nu jā --- savulaik uzlikām Vazm aizmugurē pilnīgi jaunus Bilstein racing amortiņus un bijām baigi sarūgtināti kāpēc šie pēc pirmā rallija līki gan. Tad pat prasijām Resnajam(Karamiševam) kāpēc un dabūjām konkrētu atbildi ka tilts pareizi jāsataisā un pareizi jāsaregulē un jāpiekar. Kā to izdarījām ,tā arī vairāk problēmu nebija.
ElF - tu taču visu ļoti labi zini visu --kāpēc tad kārtīgi neizdarīji vai tikai pozicionē sevi kā visu zinošs :lol:
Par to bloka galvas pievilkšanu motoram bez galvas blīves :lol: -- Bingo---šoreiz garām jo to nevelk ar 8 kg.Tam nav jēgas. Starp citu nedaudz gan samuldējiu tur tai galvai ir blīves un pat 5 gab tikai tādas maziņas :lol: Elf izrādās ka būs tevi vēl padaudz jāpaskolo :lol:
Problēmu vienkārši atrisinājām..tika uzlikti mīkstāki citas firmas amortizatori.Neliecās štoki???
Tagad ļoti uzmanīgi klausos ,kā pareizi jāsataisa tilts un kā pareizi jāsaregulē un jāpiekar :?

Re: jautajums par amartizatoriem..(Plaza)

Posted: 07 Apr 2010, 13:08
by ar4ijs
varbut jautajums jau paskanejis bet cik maksa plazas amisu komplekts 7tajam zikam! ;) :D

Re: jautajums par amartizatoriem..(Plaza)

Posted: 09 Apr 2010, 08:24
by plaza
varbut jautajums jau paskanejis bet cik maksa plazas amisu komplekts 7tajam zikam! ;) :D
Tu jau nejautāji kādam mērķim tev vajadzīgi amortizatori -- iekas braukšanai autoktosam rallijam šosejai :crazy:

Re: jautajums par amartizatoriem..(Plaza)

Posted: 09 Apr 2010, 09:09
by plaza
Tagad ļoti uzmanīgi klausos ,kā pareizi jāsataisa tilts un kā pareizi jāsaregulē un jāpiekar :?
1 problēma kas jāatrisina VAZ sporta auto ir visu 5 tilta piekares stieņu gumijas bukses. Vecās konstrukcijas , kur gumijas bukse vēl sapresēta no malām ar metāla plāksnēm un izveidots stingras konstrukcijas sailendbloks-- aršo konstrukciju bija viss baigi ok. Tad pienāca moments kad auto Vaza konstruktori sadomāja ka tā taisīt ir pārāk darbietilpīgi un kāpēc nevar ko nomodificēt un uzlabot (saprast uztaisīt lētāk). Tad arī radās patreizēja aizmugures stieņu konstrukcija -- tas ir iepresēta gumijas bukse ar termiski rūdītu metāla buksi pa vidu.Pirmajā brīdī viss it kā ok. bet pēc brīža gumijas bukse padilst un sāk ļurgāties visās kordinātēs. Tātad lai to novērstu šo stieņu ļurkāšanos ir jāuzvirpo paplāksnes un jaunā tipa stieņu gumijas buksēm no sāniem jāsapresē virsū .
Patreiz Krievijā arī viena otra firma tādus aizmugures tilta stieņus ražo tikai to kvalitāte ir nožēlojami zema.
Par amortizatoru štoku locīšanos.
Tas parasti notiek kad netiek uzlikts distancers starp aizmugures tilta kronšteinu un amortizatora apakšējo stiprinājumu. Ir pat redzēti gadījumi, kad amortizatora kurpusā ir ielocījumi no tilta korpusa . Īpaši gadījumā , ja piekare strādā pilnā tās darbības diapazonā.
Otrs variants ir kad grib koniskās amortizatora gumijas pēc iespējas vairāk saspiest. Saprotams ir sportistu vēlme šo savienojumu veidot pēc iespējas stingrāku , lai labāk izmantotu amortizatoru darbību, bet Vaza tilta konstrukcija to neparedz.Šajā ideālajā versijā ir gumiju vietā jālielk unibola tipa gultnis. ko izmanto profesionālajā sportā. Cik saprotu ka Vaza tusā brīvajā klasē to var izmantot , bet par standarta klasi ir jāpalasa precīzi noteikumi .
Lai pareizi izprastu visu šo konstrukciju , tad iesaku vienkārši uz auto pacēlāja izņemt aizmugures tiltam atsperes un izcilāt to uz augšu līdz gumijas atsitējiem un uz leju līdz pilnam amortizatoru gājienam -- tad arī redzēs kur problēma

Re: jautajums par amartizatoriem..(Plaza)

Posted: 12 Apr 2010, 16:26
by elf
Paldies par skaidrojumu :)