Page 3 of 3

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 09 Feb 2011, 23:32
by plaza
OK PIEŅEMSIM KAD ES NEKO NESAPROTU!
TAD LŪDZU IZDRUKU STUDIJĀ!!!!!!!!!!! -PARASTU ŅIVU 1.7 PIRMS UN PĒC ČIPOŠANAS-UN CIK TAS IZMAKSĀJA!
Paņem parocies pa krievu netu , tur to versiju bez savas jēgas gan ar izdrukām gan pat nopērkamām gatavām programmām.Krievi ir atsaucīgi un veiksmīgi atbild uz lielo vairumu jautājumiem,bet jāraksta gan ar slāvu burtiem , tikai tāda diršanās kā šeit gan tur nenotiek , jo viens otru ciena un rēķinās pie uzdirsiena var vienkārši iznākt atbildēt par saviem vārdiem, jo tur joprojām pastāv jumts uz jumta.Tu jau to zini kā tas ir , jo pie mums 80 -90 gados arī savādāk nevarēja strādāt.
Īpaši lielas izmaiņas ja auto ir ar katalizatoru tas ir eiro 2 ,3 vai 4, kad to katalizatoru izmet nafig un pārprogrammē vadības bloku.
Kas attiecas uz vaz motoru ar zemo kompresiju, vēl no institūta ( tagad laikam gan tā ir Tehniskā universitāte) laikiem atceros ka max jaudu varēja dabūt pie ļoti agras aizdedzes, ko, Šnepa labratorijā mērījām.

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 10 Feb 2011, 02:08
by klievis
Plaza -tu jau droši kad zini vai nojaut kad es Tavu teoriju atzistu , bet neliec rakstīt un bakstīt krievien kautkādos saitos kautko, pats labi zini kad te neviens neko tādu nedarīs ,kur nu vēl uz krievzemi kautko čipot priekš vaza brauks un vēl standartam- tu jau saproti kad mēs te runājam par standartau?
..mhm kādas tur žigulim aizdedzes kas tur tik nepareizi tam standartam--par vīlētiem nerunājam..:),,kāda starpība vai 79 vai 82 zs neviens to nav spē'jīga ar pakaļu noteikt:)

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 10 Feb 2011, 10:24
by plaza
Klievi -- nav jau nekur jābrauc , jo vienkārši programmu var atsūtīt pa netu un tad iepūst vadības blokā , bet saprotu ka pie mums ja uzdod viens otrs diletantiskus jautājumus jau par karburatoru tad šajā jautājumā par šprici būs pilnīgi garām , jo viss nevar būt dārgāks par pāris Latiem un katrs top motors maksā max 100 Ls :lol: .
Nu labi esmu sapratis ka būs jātaisa cits forums vaļā cilvēkiem kas tiešam grib Vazus būvēt nopietni , bet ne vienkārši pļurkstēt :oops:

Tātad ir izdarīts secinājums ka šim saitam arī adminis ir krāns ar lielo burtu , kas nespēdams nodrošināt vismaz kādu normālu komunikāciju vienkārši dzēš laukā postus un līdz ar to ir jābūvē kas jauns , kur dalībnieki var ko profesionālā līmenī komunicēt :oops:

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 25 May 2011, 10:18
by Duksis
Dala taisnibas tur ir. Man pasam vel gan nav zigulitis, bet aktivi tiek domats par ta iegadi. Labu laiku jau lasu so forumu un smelu zinasanas, tomer visi vairak vai mazak runa par standartu. Man pasam ari bus velme motoriti padarit nipraku neka standarta, tapec varbut ir verts adminam ieviest pilnigi atsevisku sadalu kur tie runat par tadu kapitalu skuuningu :D

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 26 May 2011, 00:16
by Traktorist
Dala taisnibas tur ir. Man pasam vel gan nav zigulitis, bet aktivi tiek domats par ta iegadi. Labu laiku jau lasu so forumu un smelu zinasanas, tomer visi vairak vai mazak runa par standartu. Man pasam ari bus velme motoriti padarit nipraku neka standarta, tapec varbut ir verts adminam ieviest pilnigi atsevisku sadalu kur tie runat par tadu kapitalu skuuningu :D
Jau tadus izveidojam- jēgas lielas no tas nav. Parsvara tukša pļapašana. Grību to un grību šīto... Bet motoru saliek tikai 2-3 cilvēki, parejie tikai sapņo...tapec ka nav naudas un velmes domat pašam. Kaut kads es šodien dusmīgs :silent:

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 29 Jun 2011, 00:15
by AUTOSUN
Par to 1.7 un 5-cinieci-taisnība! Ieliku 21051VAZā 1.7 un 5 robu kārbu-iet ļoti labi.+taisnā izplūde=skaņa graujoša! Reduktors std 4,3-pietiek.Gribētos 4,44 ar bloķi,bet tas vēlākam laikam.+flanči 30mm ar špiļkām un jauni Bilstein amīši-turās arī normāli.Tā kā budžeta variantam galīgi labs.

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 29 Jun 2011, 00:17
by AUTOSUN
P.S motoru ar kārbu pirku par apm 120Ls, nākamo kārbu par 50LS

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 12 May 2013, 12:56
by Riko73
ielai nav jēgas , bet to dara ja veic visu darbu kopumu--ieplūde , izplūde , pats dzinējs -
2-lielākais fakts ir tas kad tu nokritīsi kad uzzināsi kad'' lielo vārstu irelikšana'' maksās tev 4 vai vārākus auto vērt''ibā;)
nu jau nu jau..varbuutt tomeer vajag adekvātas cenas latvijā izsludināt ko???vārstu ielikšana maksā tikai lohiem kas uzraujas;) uz shitādiem naudas vilcējiem...tad jēga braukāt ar VAZ?ja tik astranomiskas cenas:D..nja..ir riiga vietas kur todara loti merenaam cenam ..tak shto nevajag te pūst burbuli

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 12 May 2013, 14:54
by Micuks
Tad ludzu kontaktus studijaa no kantoriem, kuri sho darbu izdara zem 300ls! kad shis jautaajums bija aktuals apzvaniju un izbraukaju lielako dalju zinamos kantorus.
Tev ir saptasana kadi darbi ir vajadziigi, lai buutu straadaajosa galva ar lielalajiem vaarstiem?!