Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni
Posted: 09 Feb 2011, 23:32
Paņem parocies pa krievu netu , tur to versiju bez savas jēgas gan ar izdrukām gan pat nopērkamām gatavām programmām.Krievi ir atsaucīgi un veiksmīgi atbild uz lielo vairumu jautājumiem,bet jāraksta gan ar slāvu burtiem , tikai tāda diršanās kā šeit gan tur nenotiek , jo viens otru ciena un rēķinās pie uzdirsiena var vienkārši iznākt atbildēt par saviem vārdiem, jo tur joprojām pastāv jumts uz jumta.Tu jau to zini kā tas ir , jo pie mums 80 -90 gados arī savādāk nevarēja strādāt.OK PIEŅEMSIM KAD ES NEKO NESAPROTU!
TAD LŪDZU IZDRUKU STUDIJĀ!!!!!!!!!!! -PARASTU ŅIVU 1.7 PIRMS UN PĒC ČIPOŠANAS-UN CIK TAS IZMAKSĀJA!
Īpaši lielas izmaiņas ja auto ir ar katalizatoru tas ir eiro 2 ,3 vai 4, kad to katalizatoru izmet nafig un pārprogrammē vadības bloku.
Kas attiecas uz vaz motoru ar zemo kompresiju, vēl no institūta ( tagad laikam gan tā ir Tehniskā universitāte) laikiem atceros ka max jaudu varēja dabūt pie ļoti agras aizdedzes, ko, Šnepa labratorijā mērījām.