Re: Mainu pērku
Posted: 23 Nov 2015, 07:03
Tā arī neatblēji ar ko pats brauc?Es jau arī paužu savu viedokli - un neko vairāk.
Redz es savukārt smaidu par cilvēkiem, kas grib lekt virs savas pēcpuses un lieto citu nobrauktas lamatas. Pats rakstīji, ka paziņam audi jau sasniedzis 9k eur izmaksu slieksni, kaut cena ir uz pusi mazāka + laiks servisos un gan jau palikšana uz ielas utt. Protams, protams - biznesa klase un nemaz nav širprotebs, jo lielākā daļa no saražotā jau nodota šrotos.
Redz ar tādu jaunu kia gan ir garlaicīgi. No rīta piešķil, aizbrauc, kur vajag ar atdzesētu salonu vai tieši otrādi ar siltiem sēdekļiem un stūri un citiem komforta elementiem, un vakarā esi atpakaļ. Un tā dienu no dienas. Ja kāds sīkums noplīst, tad tev nekas par to nav jāzin, tik uz stundu jāiegriežas servisā padzert kafiju.
Tikai nestāsti, ka tu visu dzīvi esi braucis tikai ar jauniem auto un nekad nēsi lietojis citu brauktās lamatas jo tad tev ir jāsmaida arī par sevi

Bet es nevis smaidu, bet izjūtu žēlumu par tiem kas tās KIAs un citas līdzīgas klaburkastes ņem uz līzinga, tā ir tiešā lekšana augstāk par dirsu! Jo reāli ja nevar atļauties to auto nopirkt tad pēc garantijas beigām nespēs arī uzturēt, riepas pa garantiju neviens nemaina tāpēc ir tie varianti uz ielām jauni auto ar lisjē




Man dzīvē ir tāds princips nedzīvot uz parāda, neņemt ne sadzīves tehniku, ne transportu pat ne telefonu, neko nekad nēsmu ņēmis uz kredītiem un esmu gan paēdis gan arī ir visas vajadzīgās mantas ir un pat vairāk kā vajadzētu. Gadās protams visādi, sākumā kad ar finansēm bija sliktāk pirku to ko varēju atļauties, meklēju pēc iespējas labāku pamatu, salaboju un braucu. Uz ceļa esmu palicis līdz šim tikai ar vienu auto un arī tikai tāpēc, ka signalizācijas relejs nogļukoja.
Jā čoms daudzas reizes ir palicis uz ielas ar savu 2001 pirmā gada audi A6 C5 Quattro 2.4l gāzesplīti, tāpēc, ka ieberzās ar konkrēto auto, bijām reizē skatīties, teicu no maskavenes plača neņem tam auto ar tiem defektiem cena ir par lielu, bet iedegās vajag, bračka teica neņem, sencis un es. Bet otrs čoms ar tādu pašu audi tikai vēl 1999gada gan brauc par mums abiem ilgāk remontējot tikai sīkumiņus, viņam arī reālais nobraukums ir spēcīgi mazāks, bet drīz tāpat pienāks resursa beigas daudzām detālām. Jebkurā gadījumā tas ir sen zināms fakts ka ar katru gadu auto vairāk tiek ražoti vairāk peļņai, neviens neiedziļinās uz to lai tie kalpotu saules mūžu, detaļu tirdzniecība ir otrs lielākais peļņas avots.
Un atgriežoties pie žiguļa, startā ir skaidrs, ka tas auto mūsdienās tas ir entuziastiem, jā es nobraucu trīs ziemas un daļu vasaras kā arī paralēli ar citiem auto, braucu pa visu Latviju, kur vajadzēja arī uz laukiem reizi divās nedēļās 120km vienā virzienā un neteiktu, ka jutu baigo diskomfortu, jā salīdzinot ar mūsdienu auto tā ir, vibrē, šņāc utt.. bet tas nav tik kardināli ja būtu ar mopēdu Rīga 13 jābrauc

Visu var daudz maz uzlabot, man kas vairāk prasījās bija spoguļu apsilde, sēdekļu apsilde, nedaudz garāka kārba vai reduktors un toreiz bloķis, ar pārējo nav tik traki un ja brauc ar tādu auto ikdienā tad tāpat ir skaidrs, ka tas nav luksusa klases auto!
Man audikam ir oriģinālā autanomka, uzliec taimeri vai no pūlts, nu kad no rīta ej ārā viss ir sasilis un atkusis, reāli laba fiņča, kura arī nav ļoti daudzos auto, bet to var uzstādīt, arī žigulim

Runājot visumā par žiguļiem, saprotami, ka tas ir noiets etaps un morāli novecojis projekts, bet rūpnīca varētu atjaunot visu klasikas modeļu ražošanu ar uzlabojumiem, vizuāli atstāt aptuveni tādu pašu jo ja sakar plastmasas bamperus tas auto zaudē savu būtību, bet tieši tehniski, uzbūvēt progresīvāku piekari nu kaut vai kā e30/e36, jaudīgāku dzinēju, var uz tās pašas bāzes tikai ar lielākiem tilpumiem 2.0-3.0L motors pamatā kopumā klasikai konstruktīvi ir ok, tikai jāievieš uzlabojumi, lai tas ir klusāks un uzticamāks. Drošibas jomā veikt uzlabojumus un salonu uzprišināt, kā arī iebūvēt ekstras, klimas utt... noformējot atbilstoši stilam
