Page 4 of 4

Re: Mainu pērku

Posted: 23 Nov 2015, 07:03
by Micuks
Es jau arī paužu savu viedokli - un neko vairāk.
Redz es savukārt smaidu par cilvēkiem, kas grib lekt virs savas pēcpuses un lieto citu nobrauktas lamatas. Pats rakstīji, ka paziņam audi jau sasniedzis 9k eur izmaksu slieksni, kaut cena ir uz pusi mazāka + laiks servisos un gan jau palikšana uz ielas utt. Protams, protams - biznesa klase un nemaz nav širprotebs, jo lielākā daļa no saražotā jau nodota šrotos.
Redz ar tādu jaunu kia gan ir garlaicīgi. No rīta piešķil, aizbrauc, kur vajag ar atdzesētu salonu vai tieši otrādi ar siltiem sēdekļiem un stūri un citiem komforta elementiem, un vakarā esi atpakaļ. Un tā dienu no dienas. Ja kāds sīkums noplīst, tad tev nekas par to nav jāzin, tik uz stundu jāiegriežas servisā padzert kafiju.
Tā arī neatblēji ar ko pats brauc?
Tikai nestāsti, ka tu visu dzīvi esi braucis tikai ar jauniem auto un nekad nēsi lietojis citu brauktās lamatas jo tad tev ir jāsmaida arī par sevi :D

Bet es nevis smaidu, bet izjūtu žēlumu par tiem kas tās KIAs un citas līdzīgas klaburkastes ņem uz līzinga, tā ir tiešā lekšana augstāk par dirsu! Jo reāli ja nevar atļauties to auto nopirkt tad pēc garantijas beigām nespēs arī uzturēt, riepas pa garantiju neviens nemaina tāpēc ir tie varianti uz ielām jauni auto ar lisjē :lol: cik cilvēki tās KIAs pērk par skaidru naudu? varbūt daži, pārējie ņem līzītī, beigās pārmaksājot un nolaižot auto līdz kliņķim. Ja var atļauties tādu auto nopirkt tad var atļauties arī nopirkt normālu auto nevis ķīniešu plastmasas kasti ar konservbundžas bleķi, kura biezums ir zem 0.6mm. Starp citu, pazīstu vienu vietējo manā rajonā milijonāru, kurš ar nekoustamo īpašumu nodarbojas, brauc ar kaut kādu 2005gada fordu fokus, cik zinu ņēma jaunu, regulāri kopj, maina visu jaunu un oriģinālo. Ir vēl radinieks man tāds baigais plātīzeris, cilvēks arī turīgs un katru gadu maina jaunas mašīnas un visas pārējās sauc par vecām miskastēm :D tā kā ja Tu brauc ar auto kam vairāk par gadu tad tā ir nobraukta miskaste :lol: vienā ģimenes saietā normāli salecāmies, viņā pateica, ka visi vecie auto ir uz tolmetu jālaiž, muzeji jālikvidē :rofl:

Man dzīvē ir tāds princips nedzīvot uz parāda, neņemt ne sadzīves tehniku, ne transportu pat ne telefonu, neko nekad nēsmu ņēmis uz kredītiem un esmu gan paēdis gan arī ir visas vajadzīgās mantas ir un pat vairāk kā vajadzētu. Gadās protams visādi, sākumā kad ar finansēm bija sliktāk pirku to ko varēju atļauties, meklēju pēc iespējas labāku pamatu, salaboju un braucu. Uz ceļa esmu palicis līdz šim tikai ar vienu auto un arī tikai tāpēc, ka signalizācijas relejs nogļukoja.

Jā čoms daudzas reizes ir palicis uz ielas ar savu 2001 pirmā gada audi A6 C5 Quattro 2.4l gāzesplīti, tāpēc, ka ieberzās ar konkrēto auto, bijām reizē skatīties, teicu no maskavenes plača neņem tam auto ar tiem defektiem cena ir par lielu, bet iedegās vajag, bračka teica neņem, sencis un es. Bet otrs čoms ar tādu pašu audi tikai vēl 1999gada gan brauc par mums abiem ilgāk remontējot tikai sīkumiņus, viņam arī reālais nobraukums ir spēcīgi mazāks, bet drīz tāpat pienāks resursa beigas daudzām detālām. Jebkurā gadījumā tas ir sen zināms fakts ka ar katru gadu auto vairāk tiek ražoti vairāk peļņai, neviens neiedziļinās uz to lai tie kalpotu saules mūžu, detaļu tirdzniecība ir otrs lielākais peļņas avots.

Un atgriežoties pie žiguļa, startā ir skaidrs, ka tas auto mūsdienās tas ir entuziastiem, jā es nobraucu trīs ziemas un daļu vasaras kā arī paralēli ar citiem auto, braucu pa visu Latviju, kur vajadzēja arī uz laukiem reizi divās nedēļās 120km vienā virzienā un neteiktu, ka jutu baigo diskomfortu, jā salīdzinot ar mūsdienu auto tā ir, vibrē, šņāc utt.. bet tas nav tik kardināli ja būtu ar mopēdu Rīga 13 jābrauc :D

Visu var daudz maz uzlabot, man kas vairāk prasījās bija spoguļu apsilde, sēdekļu apsilde, nedaudz garāka kārba vai reduktors un toreiz bloķis, ar pārējo nav tik traki un ja brauc ar tādu auto ikdienā tad tāpat ir skaidrs, ka tas nav luksusa klases auto!

Man audikam ir oriģinālā autanomka, uzliec taimeri vai no pūlts, nu kad no rīta ej ārā viss ir sasilis un atkusis, reāli laba fiņča, kura arī nav ļoti daudzos auto, bet to var uzstādīt, arī žigulim ;)


Runājot visumā par žiguļiem, saprotami, ka tas ir noiets etaps un morāli novecojis projekts, bet rūpnīca varētu atjaunot visu klasikas modeļu ražošanu ar uzlabojumiem, vizuāli atstāt aptuveni tādu pašu jo ja sakar plastmasas bamperus tas auto zaudē savu būtību, bet tieši tehniski, uzbūvēt progresīvāku piekari nu kaut vai kā e30/e36, jaudīgāku dzinēju, var uz tās pašas bāzes tikai ar lielākiem tilpumiem 2.0-3.0L motors pamatā kopumā klasikai konstruktīvi ir ok, tikai jāievieš uzlabojumi, lai tas ir klusāks un uzticamāks. Drošibas jomā veikt uzlabojumus un salonu uzprišināt, kā arī iebūvēt ekstras, klimas utt... noformējot atbilstoši stilam :thumbup:

Re: Mainu pērku

Posted: 23 Nov 2015, 11:24
by 2101
Šoreiz Micuks runā 100% zelta vārdus. Viņš, kā sacīt pazīst drēbi, bet Kurmis ir uzķēries uz lēta spīgulīša, no kura par visām spraugām lien ārā lētucis. Neviens sevi cienošs cilvēks, kam kontā ir ap 30k eur, nepirks KIA, ja nu vienīgi savai ne sevišķi mīļajai sievai, jo tas auto ir un paliks tikai pārvietošanās līdzeklis bez pievienotās vērtības un pēc garantijas beigām tā vieta ir šrotā.
Ir trīs datumi, pēc kuriem autobūves līmenis sāka kristies. PSRS tas bija sākot ar žiguļu ražošanu, lai cik bēdīgi tas nebūtu, tie paši žiguļi, jo jaunāki, jo sliktāki. Otrs datums ir Berlīnes mūra krišana, par ko visraksturīgākais piemērs ir otrā un trešā golfa salīdzinājums, kam izskaidrojums ir tas, ka tie tika ražoti Wartburd rūpnīcā.. D Un trešais datums pat skaidri nav zināms, bet globalizācija ir ņēmusi savu un nu jau vairs nevar zināt kura auto marka vēl nav sasmērējusi savus radurakstus. Katrā ziņā Volvo, Saab, Renault, Ford, Nissan, Opel, Chrysler, Chevrolet ir ierindojami tajā pašā bezpersoniskajā kategorijā kā KIA un Hyundai un iespējams tiek ražoti Ukrainā, Zaz rūpnīcā.. D
Nemaz nerunājot par inovācijām, kas ikvienu auto lietotāju padara atkarīgu no autoservisiem. Man domāt, ka pirmais, kas padara žiguli pievilcīgu attiecīgo cilvēku acīs ir neatkarības sajūta, ko vari iegūt tikai tad, kad pilnībā pārzini un spēj pozitīvi ietekmēt automašīnā notiekošos procesus. Nedaudz pat gribas salīdzināt ar motobraucēju saimi. Kurmis jau teiktu, ka arī visi motobraucēji ir mazohisti...

Re: Mainu pērku

Posted: 23 Nov 2015, 12:58
by kurmis
Šoreiz Micuks runā 100% zelta vārdus. Viņš, kā sacīt pazīst drēbi, bet Kurmis ir uzķēries uz lēta spīgulīša, no kura par visām spraugām lien ārā lētucis. Neviens sevi cienošs cilvēks, kam kontā ir ap 30k eur, nepirks KIA, ja nu vienīgi savai ne sevišķi mīļajai sievai, jo tas auto ir un paliks tikai pārvietošanās līdzeklis bez pievienotās vērtības un pēc garantijas beigām tā vieta ir šrotā.
Lūdzu argumentus! Kapēc lēts spīgulītis? Kas ir lētucis, kas lien laukā no visām spraugām?
Vai tad auto nav jābūt pārvietošanās līdzeklim? Nesapratu, kam tad vēl tam ir jābūt?
Kas ir tevis domātā pievienotā vērtība?
Un jā, auto, protams, jāpārdod kādu brīdi pirms garantijas beigām, vienalga vai KIA vai BMW.

Starpcitu pats neesmu KIA īpašnieks bet esmu daudz braucias ar 0-2 gadu vecām KIA auto un viss ir kārtībā. Kapēc pieminu KIA? tāpēc, ka tas noteikti jauns ir labāks par nobrauktu XC90, X5 utt, bet maksā tikpat.
Pats lietoju VW grupas auto, kuri pēdējos desmit gadus neviens pie manis nav sasniedzis vairāk kā 5 gadu vecumu un 100t km nobraukumu.

Re: Mainu pērku

Posted: 23 Nov 2015, 13:25
by Micuks
Lūdzu argumentus! Kapēc lēts spīgulītis? Kas ir lētucis, kas lien laukā no visām spraugām?
Vai tad auto nav jābūt pārvietošanās līdzeklim? Nesapratu, kam tad vēl tam ir jābūt?
Kas ir tevis domātā pievienotā vērtība?
Un jā, auto, protams, jāpārdod kādu brīdi pirms garantijas beigām, vienalga vai KIA vai BMW.

Starpcitu pats neesmu KIA īpašnieks bet esmu daudz braucias ar 0-2 gadu vecām KIA auto un viss ir kārtībā. Kapēc pieminu KIA? tāpēc, ka tas noteikti jauns ir labāks par nobrauktu XC90, X5 utt, bet maksā tikpat.
Pats lietoju VW grupas auto, kuri pēdējos desmit gadus neviens pie manis nav sasniedzis vairāk kā 5 gadu vecumu un 100t km nobraukumu.
Nu re, bet tas vecais bembis pēc 23 gadiem būs dzīvāks par KIA pēc garantijas laika beigām 8-) Pavasarī paņēmu atpakaļ savu veco E30 touringu 1992g. visi četri elektrologi, benķu apsilde, spoguļu apsilde, vējstikla sprauslu apsilde, sledzeņu apsilde, OBC ar nepieciešamajiem rādījumiem, elektrolūka, ja vajag kondišku var uzlikt. Auto ir 23gadus vecs, bet kopā turas vēl ļoti labi un ar tādu braukt ir bauda. Remontos viss ir vienkārši un praktiski visu pats var izdarīt. Tādā ieliekot pāris tūkstošus var nomainīt visu piekari, visas kustīgās daļas, uzlikt jaunas riepas, atjaunot dzinēju un braukt pusi saules mūžu, bet tādai KIJAI knapi motora apkopei saies :D

Jebkurā gadījumā nevar visus auto bāzt vienā maisā un maldīgs stereotips ir ka vecie auto ir sliktāki par jauniem, viens otrs vecais mersis no 80 ir piebāztāks ar ekstrām, ar milzīgu ritošās, dzinēja un virsbūves resursu kā jaunie ķīnieši un tu brauc ar stilu nevis šibpotreba naglu kastē. Ja tev tāds pietiek tad ir ok, bet mēs te vairums esam no tiem, kam auto ir kas vairāk par pārvietošanās līdzekli!

Jebkurš auto XC90 vai X5 kad būs vecs tad būs bēdu ieleja, cits vairāk cits mazāk, jo mazāk piebāzts ar elektroniku un visādām palīgierīcēm, kuras mainīt un remontēt tikai pie dīlera, jo mazāk problēmu!
Bet ja atrod XC90 vai X5 labu tad tāpat ar tādu ir patīkamāk kā ar jaunu ķīnieti!
Par tiem vw, kurus Tu lieto ne vairāk par 5 gadiem es kā neticu ;)

Un jā mūsdienās BMW un citus auto var savākt, gan Ķīnā gan Krievijā un Korejā, kvalitātes līmenis tur ir pavisam cits salīdzinot ar BMW pirms 15-20gadiem.

Re: Mainu pērku

Posted: 23 Nov 2015, 20:00
by kurmis
Ok, beidzot pieleca, ko nozīmē "vairāk kā pārvietošanās līdzeklis". Tas ir auto, ar kuru ne tikai brauc, bet arī intensīvi skrūvē!
Mēs runājam no dažādām perspektīvām - man vajag komfortabli braukt bez aizķeršanās, tev vajag braukt un skrūvēt. Katram sava aizraušanās, ko es respektēju. Bet dzīt purgu par 92' gada bmw jaukumiem jau nav vairs adekvāti.

Re: Mainu pērku

Posted: 23 Nov 2015, 22:07
by Belka
:) Izlasiju jusu diskusiju, smaidot un gribu pateikt, ka katrai pusei ir sava patiesa argumentacija. Te katram savu. Kurmis vienīgais diezgan rupji par vaziem pateica. uzskatu ka ar vaz klassiku var mierigi parvietoties ikdiena piemeram darba vajadzibam vai ari ja ideala stavokli dazhreiz tiri pakaifot un paradit cilvekiem. Domaju ka jauna KIA nav slikta jau tapec, ka ir musdienu stila. Bet tomer ne visi var to atlauties. Pielauju, ka tu brauc ar dienesta (darba) mashinam un tapec galva nesap ne par remontiem, ne par vertibu pec kada laika ne par parejo. Ja personiga tik jauna, znachit tev normala alga un vari atlauties nedomat par to pashu,ko rakstiju par darba autinu. Bet cilveki ar nelielu algu (kuri ir parsvara Latvija) tomer izvelas kaut ko 15 gadigu bet kvalitativu (kuru cena kadreiz bija liela). Jo tie autini ari diezgan musdienu,praktiski, rezeves dalas pieejamas shrotos par normalam naudam. Tadas mashinas nav ipashi dargas un ari ar laiku ne ipashi butiski zaude savu vertibu. Ta pati KIA jauna maksa piem. 17000, bet pec 7 gadiem 4000-5000. es nevaretu atlauties sev tadu naudu padirst :D Vobshem, katrs dzivo pec saviem ieskatiem un financialajam spejam. Jauku vakaru visiem!

Re: Mainu pērku

Posted: 24 Nov 2015, 05:04
by Micuks
Ok, beidzot pieleca, ko nozīmē "vairāk kā pārvietošanās līdzeklis". Tas ir auto, ar kuru ne tikai brauc, bet arī intensīvi skrūvē!
Mēs runājam no dažādām perspektīvām - man vajag komfortabli braukt bez aizķeršanās, tev vajag braukt un skrūvēt. Katram sava aizraušanās, ko es respektēju. Bet dzīt purgu par 92' gada bmw jaukumiem jau nav vairs adekvāti.
Te tu vēl reiz smagi kļūdies, te nav runa par skrūvēšanu, bet skaidrot laikam nebūs jēgas, kurš negrib saprast, tas nesaprot un netic, bet tam, kurš tic un saprot, paskaidrot nevajag.
Ar 92 gada bmw viss ir kārtībā, tas jebkurā gadījumā ir labāks par mūsdienu plastmasas un metāla atkritumu Ķīnā salikto šibpotrebu!
Atkārtoju vēl reiz Latvijā tāpat kā pasaulē ir ne mazums cilvēku, kuri ikdienā kvalitatīvi brauc ar 20-30 gadīgiem auto, kuri visādā ziņā ir spēcīgi labāki par mūsdienās ražotiem spaiņiem.

Tu šajā forumā pārāk daudz izliec savu žulti dažādās tēmās!

Re: Mainu pērku

Posted: 24 Nov 2015, 09:41
by kunkuls
Micuk tev vienmēr būs sava taisnība un nepiekāpsies citam - neesmu nevienā rakstā redzējis citu variantu.

Tik nenoliec KIA, ka izjuks pēc garantijas laika :) Tiec pie normāla KIA un pareizi lieto viņu pirms saklausies vai salasies baumas.
Man pašam nav KIA un nedomā, ka aizstāvu savu auto.
Salīzinot ar BMW neesmu redzējis KIA sarūsējušu vai ar elektronikas ķibelēm kā bmw :)

Vienmēr katram savs auto ir labāks un pārējie mēsli!

Re: Mainu pērku

Posted: 24 Nov 2015, 10:07
by Micuks
Micuk tev vienmēr būs sava taisnība un nepiekāpsies citam - neesmu nevienā rakstā redzējis citu variantu.

Tik nenoliec KIA, ka izjuks pēc garantijas laika :) Tiec pie normāla KIA un pareizi lieto viņu pirms saklausies vai salasies baumas.
Man pašam nav KIA un nedomā, ka aizstāvu savu auto.
Salīzinot ar BMW neesmu redzējis KIA sarūsējušu vai ar elektronikas ķibelēm kā bmw :)

Vienmēr katram savs auto ir labāks un pārējie mēsli!
Nerunāju par kādu savu taisnību, bet par dzīvē redzēto un par laimi ne uz savas ādas pieredzēto, bet mācos no citu kļūdām! Minēju ka radiem bija tie brīnumi, dzīvoja pārsvarā dīlera servisā. Arī vairāki kaimiņi vēl 2010 gadā bija, 2012 jau rūsa uz arkām, jau dažus gadus kā nav, visi atkratījušies. Remontējis viņus nēsmu, bet uz pacēlāja apskatīti ir! Kā teica viens labs kaimiņš, es nēsmu tik bagāts lai pirktu sūdu!

Man nav tādas konkrētas manas markas vai auto, pašam īpašumā ir daudzi auto, dažādu marku un modeļu, kā arī patīk dažādi auto, veci un jaunāki.
Bet tikai ir atšķirība kādi tie jaunie ir, tie kuri ir ražoti Ķīnā un Krievijā pēc patenta ir briesmas un lūzt jauni vairāk nekā vecie par to arī ir runa! Elektronikas ķibeles ir visiem kā jauniem tā lietotiem, jo vairāk piebāzti ar elektroniku jo vairāk problēmas, bet te ir atšķirība ražotajā.
Es servisos sen vairs nestrādāju, bet kontakti tiek uzturēti un apmēram zinu kas notiek.

Re: Mainu pērku

Posted: 24 Nov 2015, 10:16
by pusautomats
lielākā daļa bmw ir ar problēmām tapēc ka visi pabijuši pie pusaudžiem kuri ''zin'' kā labot mašīnas, tāpēc tiem ir problēmas ar elektrību jo vajag salonā ielikt krutās gaismas, un skrūves nojātas jo nevar instrumentu komplektu nopirkt bet bembi vajag. Lai kā arī nebūtu es tikai saku faktu kādu ikdienā redzu ka 7-10 gadu vecām mašīnām tās pašas skrūves ritošajai daļai pūst 100 reiz ātrāk un trakāk kā 2 golfam, vai vecam bmw, nesen volvo kkāda 2008 gada mainīju gultņus uzgriežņi uz laikam 15mm nopuvuši tā ka jādzen virsū muciņa uz 13mm tā parasti ir jādara izpūtējiem nevis ritošajai. :crazy: bet turpat 2002 gada C vectrai pilnīgi viss kā jauns viss skrūvējas. Tā kā kas ir jāsaprot ar auto kopšanu? ka tadag katram kuram ir jaunāka mašīna kā opītim padomju laikos jālien zem mašīnas un ar nigrola burku jāziepē visas skrūves un pēc tam jādzen virsū šļauciņas uz vītnēm lai skrūves nāktu vaļā? Ar mazda 6 vispār vajadzētu manuālī rakstīt ka pa ziemu nedrīkst braukt jo cik esmu viņām kko taisījis tur nav kur pacēlājam ķepas uzlikt jo sliekšņi nopuvuši 2004 gada mašīnai! viņas pūst trakāk kā žiguļi. :D