Page 5 of 5

Re: Patēriņš!

Posted: 14 Jul 2013, 21:58
by varzapetovs
Ir pieredze, ka jāpalaiž uz leju līmenis, protams, nedaudz. :Latvija:

Re: Patēriņš!

Posted: 14 Jul 2013, 22:02
by varzapetovs
Vēl viens knifs. Pirmajiem modeļiem nāca ORIĢINĀLAIS Weber karburators. Jo tālāk, jo draņķīgāki tie karbūži krieviem palika. Man ir 2103, 1978. gads, zem 10 iekļaujos.

Re: Patēriņš!

Posted: 15 Jul 2013, 10:32
by ivars_pilips
Man vidējais ir ap 8L/100km. Rīga-Alūksne un atpakaļ (400km), un lampiņa sāk mirgot tikai Teikā. Respektīvi 450km ar bāku točna var nobraukt. Tas ir pa šoseju divatā mašīnā. Bet ar pilnu mašīnu to pašu distanci braucot, lampiņa sāk mirgot Siguldā. Uz ceļa palicis neesmu, un vairāk par 9L netērē. Ātrums, protams, maksimāli atļautais un vēl nedaudz :brauc:

Re: Patēriņš!

Posted: 15 Jul 2013, 17:01
by Миша
:mrgreen: Gaze jaliek....

Re: Patēriņš!

Posted: 21 Jul 2013, 22:53
by piebaldzens
man arī diezgan zvērīgs patēriņš šķiet, tikko iekrāvu 1.3 motorīti, nekas nav regulēts, nostāvējis pāris gadus nedarbināts, pieleca uz sitiena, viens stobrs negāja un uz 2,5 km norija 2,5l benzīna, to patēriņu var padarīt kaut cik normālu saregujējot karbiņu un aizdedzi?? Vienkārši pats nezinu cik tas reāli, pirmais VAZ un cerams arī ne pēdējais :D

Re: Patēriņš!

Posted: 22 Jul 2013, 13:20
by kopikas
nu kudii :D:D 2,5l uz 2,5km tur jau pat T34 liekas mazbudžeta ģimenes auto salidzinot ar šo :D
visticamaaak tas tapec ka brauci neuzsilushu ar nestradajoshu stobru tatad jauda nekaada pedaalis griida visas lukas paveertas lidz gaalm +vel čoks izrauts ? ja taa un ilgi stavejushas motoram tad tas ir normaali ka taads paterinsh jo ieksdedzeas dzinejs jau sava dziljaka butiiba ir gaisa un degvielas pumpis ar tieksmi ka starpproduktu veidot griezes momentu klokvaarpstaa:D

ozgligaati saliec aizdedzi kaut vai peec skanas sakumaa , tad iztirir karburatoru izjauc ja vajag izput visus kanalinus parliecinies ka nekas nav aizdambeejies.saliec pludinkamera limeni apmeeram ta ka iesljacot degvielu un nonemot vaaku limenis paliek pludinkameras taja slipaja dalinaa pa vidam.
parbaudi kaadas dizes stav ieliktas karbuzii utt utt .

ja motors ruuc bet paterisnh milziigs vaina meklejama standarta trijas lietas ,
1) aizdedze
2) karburators
3) iekjilejushi bremzhu cilindri no staveshanas un tici man tas var taa palielinat paterinju ka nezmaz neliekas.

Re: Patēriņš!

Posted: 23 Jul 2013, 01:09
by piebaldzens
nu kudii :D:D 2,5l uz 2,5km tur jau pat T34 liekas mazbudžeta ģimenes auto salidzinot ar šo :D
visticamaaak tas tapec ka brauci neuzsilushu ar nestradajoshu stobru tatad jauda nekaada pedaalis griida visas lukas paveertas lidz gaalm +vel čoks izrauts ? ja taa un ilgi stavejushas motoram tad tas ir normaali ka taads paterinsh jo ieksdedzeas dzinejs jau sava dziljaka butiiba ir gaisa un degvielas pumpis ar tieksmi ka starpproduktu veidot griezes momentu klokvaarpstaa:D

ozgligaati saliec aizdedzi kaut vai peec skanas sakumaa , tad iztirir karburatoru izjauc ja vajag izput visus kanalinus parliecinies ka nekas nav aizdambeejies.saliec pludinkamera limeni apmeeram ta ka iesljacot degvielu un nonemot vaaku limenis paliek pludinkameras taja slipaja dalinaa pa vidam.
parbaudi kaadas dizes stav ieliktas karbuzii utt utt .



ja motors ruuc bet paterisnh milziigs vaina meklejama standarta trijas lietas ,
1) aizdedze
2) karburators
3) iekjilejushi bremzhu cilindri no staveshanas un tici man tas var taa palielinat paterinju ka nezmaz neliekas.
paldies par ieteikumu, viss tika nokārtots bez nevienas skrūves atskrūvēšanas, viss iet uz urrā tgd, patēriņš tgd normāls, tikko pa sportisko nogāzējām 35km(5km pa mierīgo) un patēriņš pa doto attālumu zem 7 litriem, kkur ap 6l varētu būt, ka aizgāja. Nu respektīvi 12l uz simta apmēram. Itkā par aizdedzi čomi teica, ka esot baigi laba, jo ar kurbuli pat piestartēju aukstu motoru ar otro griezienu.

Re: Patēriņš!

Posted: 25 Jul 2013, 17:49
by kopikas
neko nedarot viss atrisinaajas? kur tad tu pie zila kalna martas to zhiguli aizvedi?