Page 6 of 13

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 09 Apr 2016, 18:19
by Micuks
Nu nevar iziet skati, ja inspektors būs saprotošs pievērs acis, bet citādi jebkura pārbūvēta detaļa bez attiecīga sertifikāta ir aizliegta, arī tūninga plaukti!

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 10 Apr 2016, 14:36
by KristapsK
Kad iešu apskati, ziņošu kā veicās. Piekrītu, ka varētu būt problēmas, bet neesmu izmetis vecās standarta, tā kā, ja neizlaidīs likšu tās ;)

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 10 Sep 2016, 17:55
by KristapsK
  Sveiciens vaz cienītājiem! ;)
Pēdējās 2 nedēļas ražīgi pavadītas pie vaziņa. Un pats labākais, motors rūc, viss saregulēts, uzmetināta jauna izplūde, kuru iegādājos pie Plaza Baltic

Image
Image

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 10 Sep 2016, 17:59
by KristapsK
Ja par izplūdi konkrētāk, standarta bikses, universālais pretestības rezonators, Plaza Baltic klusinātājs un truba no biksēm līdz tiltam. Trubu diametrs 45mm. Skaņa ļoti patīkami zema, dobja un atmetoties burbuļo

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 11 Sep 2016, 11:53
by KristapsK
Par labu cenu sanāca iegādāties 2108 karburatoru, sezonu lietotu Dzintara aplī. Karburators bez nekādām problēmām spēj ar degvielu apgādāt 130zs motoru, tā kā manam standarta motoram pietiks ar atliektiem galiem. Pirms uzstādīšanas uz mana motora, karbiņš pārjaukts, pārlasīts ar jaunām detaļām, saregulēts, par ko liels paldies A. Jurševskim

Image
 P.S. attēlam ilustratīva nozīme

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 13 Sep 2016, 14:41
by KristapsK
Iemainīju savu 2101 kārbu pret 2105, kurai ir mazliet garāki pārnesumi. Kārba bija bez zvana, bet pa lēto tiku pie tā, saskrūvēju, nomazgāju, ielēju eļļu un skrūvēju klāt. Reduktors nomainīts uz 4,1 no 2103, protams sakopts, nokrāsots, ielieta jauna eļļa. Abiem pārvadiem izmantoju Liqui Moly eļļas :thumbup:

Image

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 14 Sep 2016, 12:12
by robs
Man kaut kas neiet kopā - uztaisīji sportisku piekari, izplūdi un karburātoru, bet kārbu un reduktoru uzliku teju nesportiskāko no VAZ. 
Sportiskai braukšanai vajadzēja atstāt standrata 4,3 reduktoru un labāk uzlikt 6 žiguļa kārbu. 

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 14 Sep 2016, 12:26
by KristapsK
Man kaut kas neiet kopā - uztaisīji sportisku piekari, izplūdi un karburātoru, bet kārbu un reduktoru uzliku teju nesportiskāko no VAZ. 
Sportiskai braukšanai vajadzēja atstāt standrata 4,3 reduktoru un labāk uzlikt 6 žiguļa kārbu. 
Taisnība, 4,1 reduktors un 2105 kārba paliks ielas/sezonas variantam. Trases vajadzībām ir iegādāts 4,44 reduktors. 2106 kārba ir visgarākā, sportam, viņu izmanto, jo pārnesumi ir tuvāki. Kosmonauti saskrūvējuši cenas viņai, jo sportā plaši izmanto, Vaztuss, Dzintara aplis. Uzvārdu nesaukšu, bet biju klāt, kad pārlasītu 2106 kārbu sacensību laikā pārdeva pa 350e

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 14 Sep 2016, 12:53
by robs
Ja liksi 4,44 tad noteikti vajadzēs bloķi. 
Man 6 kārba ar 4,44 reduktoru un stingru bloķi uz grunts seguma ar 1. un 2. robu spolē bez problēmām. Bez bloķa vispār būtu vāks. 
Es pat lieku 3. robā lai lēnu līkumu izejā dabūtu ātrāku paātrinājumu jo ar 2. rati pārspolē un paātrinājuma nav. Tas gan ir ar labām R13 ziemenēm uz grants.

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 15 Sep 2016, 06:34
by Micuks
Tā kārba varbūt ir noņemta no 2105 bet vispār tā ir Fiata kārba!