
Jau kādu laiku lasu/skatos šo forumu, beidzot saņēmos uztaisīt topiku par savu braucamo. Neesmu viņu vēl pabeidzis, tagad gatavojos pārkrāsošanai, līdz vasarai būs gatavs. Bet visu pēc kārtas

Uz jautājumu kāpēc žigulis, viņš taču neiet, priekš kam tas vajadzīgs utml. jautājumiem esmu jau pieradis atbildēt. Man viņš asociējas ar bērnību, tēta pirmo auto, manu pirmo auto, auto ar kuru iemācījos braukt, pirmā spole, sānslīdes (ja to tā var saukt), nu katram jau savs. Pirmo reizi ar žiguli izbraucu sēžot krusttēvam klēpī 6 gadu vecumā. Savu pirmo žiguli iegādājos 13 gadu vecumā (diemžēl nav saglabājusies neviena bilde). Jau tad zināju, ka man kādreiz būs žigulis ar TA, ar kuru brīvdienās varētu pabraukāt.
Gadījās tā, ka pirms 3 gadiem priekšnieks izdomāja: "Eu, a ir kāds normāls žigulis, teiksim 300Ls robežās?" Atbilde bija pozitīva, žigulis atradās Rēzeknē. Ilgi neposāmies, braucām pakaļ. Sajūtas dzenot viņu mājās jau baigās, likās tiešām esmu iekāpis laika mašīnā un atgriezies pagātnē - visa tā rūkoņa, vibrācijas, degvielas smaka... hm bija forši. Pēc kādiem 3 mēnešiem priekšniekam viņš apnika un jautāja man vai es negribu viņu nopirkt. Ilgi nedomāju, sarunājām cenu, atdeva par 250 Latvijas naudiņām. TA uz 6 mēnešiem, ziemas riepas, kaudze ar rezerves detaļām, likās gadsimta darījums

Nevar nepiebilst, ka uz viņa stāv izvēles nummurs LARRY, dēļ kura izpelnījos gana daudz uzmanības un

Tuvāk tēmai
Marka: VAZ
Modelis: 21013
Reģ.datums: 1986
Motora tilpums: 1.2L
Motora jauda: 58hp 8)
Pašmasa: 955kg
Krāsa: brūna
Ieskatam
Pabūts Park&Party pasākumā Medzābakos


Darbā

Nu tad sākam! Izdomāju, ka gribu mazliet sakopt vizuālo, ielikt gaumīgāku salonu, jo vecais tāds padilis. Gribējās ar motoru mazliet jaudīgāku. Sākam jaukt

Slīpējot visas rūsiņas, buktes, nokārās deguns, jo pirms tam likās, ka viss taču labi. Čoms nomierināja un pierunāja palīdzēt darbos. Tad arī mainījās domas par tālāko darbību. Tika uzstādīti mērķi: izjaukt pilnībā, tikt galā ar rūsu, nomainīt defektētos paneļus pret jauniem, pārkrāsot, ielikt citu salonu, pieķūnēt motoru. Bet viss pēc kārtas
Kad rūsa izbersta, uzpūtu skābo grunti

Grīda likās tīri pieņemama (nebija tik daudz rūsas kā gaidīju)


Spēkstacija :naac: Oriģināla glāžu atsaite. Esmu dzirdējis, ka no viņas liela labuma nav un trases apļa laikus neuzlabo, bet jā glāzes ir bēdīgas, tad vismaz spārni nesakļausies



Jāpiebilst, ka neskatoties uz jaudas neesamību, motors ir tehniski labā stāvoklī. Tikai samainīti vārstu blīvslēgi, vārstu atsperes, pieslīpēti vārsti, nomainītas vārstu vadīklas, ar mikrometru noregulēti vārsti, nomainīta ķēde ar mierinātāju, jauna sadales vārpsta, motora blīve. Varbūt vēl kāds sīkums.
Motors laukā, pēc dušas ar ķīmijām un Kerhera

Tā, braucam tālāk!
Te jau nodīrāts, jāsāk gatavot jaunajiem paneļiem (redzami bildes labajā pusē)

Tā kā salonā vairs nav krēsla uz kā apsēsties, un tā kā pārdzenot negribējās sēdēt uz ķebļa, tad tika ieinstalēts Opel spooorta taburete (nav uz palikšanu) Nospriedām, ka krēsls gana ērts!

Vēl kāda bilde no procesa


Darba procesā tika uzkonstruēta smilšu strūkla, lai ātrāk/labāk tiktu vaļā no rūsas. Tas gan nav tikai priekš manis, paralēli čoms atsvaidzināja ar savu auto E36 2.8.

Lai vieglāk nosmilšot grīdu, jāmet uz sāniem


Kad grīda nosmilšota, ir pienācis laiks pārklāt to ar bitumu, izmantojot kompresoru. Rekomendēju Hagman produkciju


Jaunie paneļi vietā, noklāti ar skābo grunti

Gatavojam motortelpu

Nogruntēts ir, laiks krāsot 8)


Motors iekšā, tiesa gan tas pats vecais. Paralēli tiks gatavots cits, bet tas lai paliek vēlākam

Runājot par nākotnes plāniem

Izlemts par krāsas toni. Oriģinālā no VAZ krāsu paletes 127. Gribu ieturēt klasiskā stilā, tā lai katram opim skaidrs, kas tas par auto. Tiesa tiks samazināts klīrens un ir padomā par platajiem bleķiniekiem. Tikai nevaru saprast cik platus likt? Šosejā važņi brauc ar 175/70 R13 7J. Nav slikti, salīdzinot ar standarta 5J, bet gribētu ar mazāku balonu un mazliet platākus diskus. Ir Krievijā psihie, kas ar 9J brauc


Iepirkts salons, par ko paldies lietotājam Micuks
