Page 7 of 9

Re: Vaz 21063 - Rupp

Posted: 26 Aug 2014, 08:14
by Ruu@uto
Rupp
Kāds ir VAZ oriģinālais riepu izmērs ? Zinu, ka R13, bet kāds augstums un platums ?
======================
2106 un viņa "atvasinājumiem" oriģinālais riepu izmērs bija vai nu 165 -13, profila augstums
82, ko normāli atsevišķi neapzīmē, modelis ИЯ-170, jeb tā sauktā "luksene", vai 165/80-13,
"padomju mišelīni" МИ-166б, vēlāk МИ-16.

Re: Vaz 21063 - Rupp

Posted: 26 Aug 2014, 08:18
by mafinis
Par balto jumtu gan luugtu stipri padomaat. Varbuut tieshaam apliimee un tad var nopleest, ja netiik.
Manupraat, zhigulis ir acij tiikamaaks savaa orgjinaalajaa izpildiijumaa, jo tieshi tad sniedz savu iisto veestiijumu un sajuutu.
..bet cilveeki ir dazhaadi un vinju vajadziibas arii..

Lai arii kaa tu izdariitu, tas nebuus nepareizi- taa buus dalja no tevis.
Lai!

Re: Vaz 21063 - Rupp

Posted: 26 Aug 2014, 12:21
by Rupp
Lai arii kaa tu izdariitu, tas nebuus nepareizi- taa buus dalja no tevis.
Lai!
Ja viss notiks kā plānoju, tad tā mašīna tiks izmantota tikai vasarā retiem izbraucieniem. Un maksimāli oriģināla saglabāta, protams, ar dažiem maniem ''uzlabojumiem'', jo auto taisu sev. Protams, mainīsies tikai sīkumi un viss būs tā taisīts, lai vajadzības, jeb domu maiņas gadījumā var visu salikt oriģinālo atpakaļ. :!: Negribas viņu brutāli sačakarēt, bet taisīt lēni un pārdomāti.
Galvenā doma tagad taisot viņu ir, ja nu kopskats nepatiks, tad bez problēmām varu sakarināt oriģinālās detaļas atpakaļ un braukt ar tādu. Jo oriģinālam žigulītim nav ne vainas, bet tagad tāds vecums, ka kaut ko vajag ne tā darīt :yahoo:

Re: Vaz 21063 - Rupp

Posted: 27 Aug 2014, 00:33
by jumzis
kā saka- lēnāk brauksi- tālāk tiksi. ;) ...un ar ko gan vēl, ja ne ar žigsi.
Prieks, ka to saproti un apzinies- liek domāt, ka Tev izdosies un to arī novēlu. ...,piežķirt savam žigsim dvēseli un daļu no sevis.
Lai veicas. :thumbup:

Re: Vaz 21063 - Rupp

Posted: 07 Sep 2014, 19:50
by Rupp
Šodien iepirkta reste vaziņam :draugi:

Image

Esmu laimīgs par iepirkto resti. Nebija tālu jābrauc un izdevīga cena. Pagidām nekas nav darīts ar žiguli, bet vēl neesmu izlēmis vai likšu 5nieci kārbu, bet pa 30euro sarunāju. Neesmu ar ātrumkārbām ņēmies, bet pazīstams cilvēks piedāvāja un teica, ka ātrumkārba strādā, bet piektajam ātrumam kaut kādu gultiņi prasās mainīt. Neesmu vēl iedziļinājies kas un kā, bet nu noteikti, ka paņemšu, bet vai likšu virsū vēl nezinu. :Latvija:

Re: Vaz 21063 - Rupp

Posted: 08 Sep 2014, 16:46
by Rupp
Šodien nopirkta priekšējā ladas zīme, kas nāk pie restes pieskrūvēta. Jauna, veikalā. Un vēl bremžu suportu ''remonta komplektu''- jaunas gumijas. Vēl šis tas jāsadabū, tad vairāk vai mazāk žigulis būs gatavs, izņemot krāsojums :thumbup:

Re: Vaz 21063 - Rupp

Posted: 06 Oct 2014, 12:06
by Rupp
Image
Bildē vēl nav redzamas jaunās suporta gumijas. Vēl arī daži sīkumi samainīti. Vēl liels prieks, ka dabūju vaza oriģinālos kalpakus(hromētos). Bet nesaprotu, kāpēc divi ir parasti un diviem ir melni plastmasas vāciņi pa vidu. Tādi tur oriģināli ir ? :shock:

Image
Image
Pagaidām jāpiekrāso šis tas un būs gatavs. :yahoo: labi, daudz, kas jāpeikrāso. Ir problēmas lai uzliktu vaz 2103 resti, jo manam priekšā kaut kas ir šķibs un nepieguļ kā vajag, to arī var redzēt ar melno plastmasas resti. Bet nu viss tiek kontrolēts un drīz būs oficiāli uz ceļa redzams :brauc:

Re: Vaz 21063 - Rupp

Posted: 08 Oct 2014, 19:25
by skalins
Tie vāciņi ir orģināli,un ir kalpaki gan ar vāciņiem,gan bez!

Re: Vaz 21063 - Rupp

Posted: 08 Oct 2014, 19:57
by bd8599
Lakotās lampas nepatīk. Man arī kādreiz tādas bija. Ieliec svaigas stock, sakrāsosi mašīnu, redzēsi, cik tās ir skaistas.
Piemērs:

Image

Re: Vaz 21063 - Rupp

Posted: 25 Oct 2014, 12:39
by Rupp
Pagaidām top ''Tehniskās apskates edition'', oriģinālās atsperes, bezbaloniņlampas un tā kaut kā. :thumbup: Tomēr laikam paliks ar stock lampām un stock atsperēm, patīk jau sēdinājums, bet mūsu ceļiem tas ir slimi ... vismaz trīs vijumu nogriezum sēdinājums. :yahoo:

Vakar 24.10.2014 gāja interesanti. Ņēmu vienam vazam nost atsperes, kurš stāvēja iespiedies zemē. Jāatrok ar lāpstu riepas ~15cm lai to noņemtu. Un lai priekšējos plauktus dabūtu līdz zemei, jārok ~40cm bedere apakšā. Slieksnis bija ~2cm no zemes. Bet atrakts tika un noņemtas atsperes tur pat lauka vidū. Iemetīšu arī kādu bildi vēlāk. Skrūvējot šarnīrus vaļā nolūza abiem visas skrūves, skrūvējot amortizatoru vaļā arī abiem abas skrūves nolūza tam vazam. Bet nekas, vismaz mazāk jāskrūvē :wtf: