Viss sākās 2007. Gadā, kad nopirku pirmo mašīnu Vw Polo, laikam 1983.gada ar 1.3 karborātor motoru. Pēc divām dienām tika pārdots, tad sekoja 2009.gadā nopirku Vaz 2106 pilnībā sarūsējušu, ātrāk par 110km/h negāja. Ar otro ātrumu varēja līdz 100km/h apmēram. Pēc mēneša viņš jau atkal bija devies tālāk, tagad jau noteikti, ka pārkausēts, jo tur nebija nekā derīga. Tad nāca pilngadība un noliku tiesības un braukāju ar visādām mašīnām un savējo tā arī nenopirka, tad pēc diviem gadiem (tagad) izlēmu nopirkt mašīnu. Kritēriji bija, lai tai būtu pareizā piedziņa, +/- uz tādu ko atskatās un detaļas pieejamas un par sakarīgām cenām.
Jūnija sākumā sludinājumu portālā http://www.ss.lv tika ieraudzīts Vaz 21063, kuram beigusies slimības lapa pirms pusgada un izskatījās +/- normāls. Tajā pašā dienā braucu skatīties, bildēs sliktāks nekā dzīvē. Tad stiepu gumiju līdz pirmajam Jūlijam un devos vazam pakaļ. Ir bijis sists, to labi var redzēt, apakšējā daļa pārkrāsota, motoram it kā viss kārtībā. Tātad Vaz 21063 no 1992.gada ražas, motors 21011 ar zilo bloku. Kā jau standarts četri ātrumi.
Plānu ir daudz, bet šim gadam tādi pieticīgie ir :
1) Nomainīts ritošo daļu (bukses) doma visas mainīt
2) Sameklēt kārbu piecātrum un uzstādīt
3) Sataisīt pārējās lietas, lai tehniski būtu viss labi
4) Iziet TA
5) Jauns akumulators
6) Jaunas riepas
7) Stūri, kādu labāku par esošo uzlikt.
Pārējie plāni pagaidām ir kosmoss

Bildes pagaidām ir tādas, kādas ir, bet tās ar laiku no tapšanas procesa un rezultāta būs kvalitatīvākas un labākas


Pašlaik šādi viņš atpūšas līdz šim vakaram.

