Krietns laiks pagājis kopš sniedzu pēdējo atskaiti par padarīto. Tad nu laiks pastāstīt, ko esmu padarījis. Lielāko daļu ziemas, vazīts stāvēja ārā, tā īsti nekustināts. Pa ziemu bija jāatrisina jautājums par salonu, kādu izvēlēties, no kāda modeļa, kādā krāsā, kāda materiāla utt. Pašam ļoti patīk tumšie drēbes saloni, melnie durvju apšuvumi, diemžēl kapeikai ir grūti sameklēt melnos durvju apšuvumus labā stāvoklī un ja arī atrod, par tiem prasa samērā augstu cenu. Melni sēdekļi no auduma vispār kapeikām nenāca, tāpēc jau skaidri zināju, ka nāksies tos iegūt no cita modeļa.
Ziemassvētku dāvanas vietā no drauga saņēmu zvanu, ka pie viņa garāžās ienācies 2106 modelis uz detaļām, vizuāli sliktā stāvoklī, bet ar labu salonu. Nu lab, pa dzelzi un braucu raudzībās. Bingo :aleluja: tumšais salons labā stāvoklī, krēsli, durvju apšuvumi un paklājs, pie reizes noņēmu arī griestus, jo tie bija saglabājušies labākā stāvoklī nekā manējie. Pagāja krietns laiks, kamēr izjaucu visu salonu un sašķiroju, kas man nepieciešams, bet tas bija tā vērts, jo tiešām viss labā stāvoklī un ja vēl par limonādes cenu, tad vispār :yo: Bet tagad laiks bildēm
Lielāko ziemu, kā jau minēju, vazīts pavadīja ārā svaigā gaisā
Salona bildes 8)
Jāpiebilst, ka viss salons, izņemot paneli ir no 2106, viss izmazgāts, izsūkts un sakopts, jaunas durvju, bagāžnieka blīvējošās gumijas
Uz doto brīdi, uzliku oem stūri, jo Monte Carlo sporta stūrei nav taurītes signāla, līdz ar to pēc apskates likšu atpakaļ.
P.S. Fakts patīkamais, Monte Carlo stūrīte ir no mana pirmā žiguļa, kuru tēvs nopirka man 13 gados, lai iemācītos braukt. Pēc teju 15 gadiem, stūre aizvien labā stāvoklī :drive:
Paliekot siltākam, sāku ķerties klāt motora sakopšanai, trubiņas, šļauciņas, savienojumi, vāciņi, trauciņi, iepirkti jauni un ja labā stāvoklī, tad satīrīti. Visa bremžu sistēma jauna, cilindrs, kapara caurules, štuceri, diski, kluči. Sajūga cilindrs, savienojumi, sajūga disks jauns. Protams viss atgaisots un ticis pie jaunām eļļām. Darba kārtībā, prasās sakārtot vadus, jo pagaidām savienots, lai viss strādā, bet gribu vadus, kurus nepieciešams pārlodēt un satīt ar melno drēbes izolāciju, lai atverot motora pārsegu viss tīrs un sakopts
Virsbūvi jāiedod saslīpēt un nopulēt, aizmugurē jāizgatavo flanči un tad uz apskati :yo:
Tas šoreiz viss, nākamreiz ziņošu kā veicies apskatē
