Sveiciens auto entuziastiem!

Vasara iet uz beigām, mērķis bija šovasar savest žici vismaz tādā tehniskā stāvoklī, lai varētu legāli piedalīties ceļu satiksmē. Tas ir daļēji izdevies, nobraukti ap 500km, bet uz doto brīdi TA uz mēnesi

Bet par visu pēc kārtas!
Tā kā žicim ir uzstādītas tautā sauktās
špiļkas, tas tāpēc, lai varētu uzlikt 4x100 diskus un būtu ērtāk rīkoties ar flančiem, vajadzēja atrast risinājumu kā tās noslēpt. Diski bbs style 5 no BMW E30, meklēju tad arī tādus vāciņus, izrādās, ka reti kurš tādus grib pārdot un, ja arī piekrīt, tas par manā uztverē nepamatoti augstu cenu. Labi, ka kaimiņos dzīvo draugs, kurš neiebilda uz apskati tos vāciņus aizlienēt
Dēvos uz CSDD veikt nummuru salīdzināšanu, krāsas maiņu, un izņemt jaunus reģ. nummurus
Tad brīdis pagāja kamēr savedu žici vismaz tādā stāvoklī, lai izietu TA. Iegādājos jaunus pagriezienus, spuldzes, logu šķidruma bačoku ar visām šļaukām, drošības jostas utt pilns ar itkā ar sīkumiem, ko noteikti TA inspektors pārbaudīs. Nācās noņemt aizmugurē flančus, pieliku taurīti, oriģinālo stūri, samainīju bremžu caurules, cilindrus, protams eļļu, visu atgaisojām, izmetu loku tā pat nelegāli bez nummuriem pa teritoriju un nedaudz pa koplietošanas ceļiem, lai saprastu, ka bremzes, sajūgs un motors darbojas labi. Protams, ka izlec negaidītas problēmas, tek ūdenssūknis, kārba itkā slēdzas, bet krīt ārā no 3ā ātruma, atsperes par garu, līdz ar ko amortizators principā nepildīja savu funkciju :hvz:
Kārbu iedevu krusttēvam uz apskati, izrādās 3ā ātruma sinhronizators pie vainas, tas ielikts jauns un kārba atpakaļ, ūdenssūknis, blīve un tosols nomainīts, jāliek reģ. nummuri un vajadzētu būt gatavam :hvz: Nu labi, kā būs būs, braukšu uz apskati noskaidrot kas inspektoriem nepatīk
Stāvot TA rindā, bija neliels stresiņš, nespēju noticēt ka beidzot varu legāli piedalīties ceļu satiksmē, lai gan ar vienas dienas atļauju
Protams, neliku lielas izredzes, ka iziešu ar pirmo reizi, un jā sapelnīju kaudzīti ar novērtējumu 2

Bēdīgs, vīlies? Nē, uzskatu, ka ieliktie 2 ir pamatoti, vienīgi dusmīgs uz sevi, ka daži no tiem ir aizmāšības pēc :dusma:
Mazliet komiski par amortizatora lodbalsta jeb uni ball stiprinājumu. Inspektors kurš pārbaudīja, tiem nepievērsa uzmanību, drīzāk vairāk skatījās un regulējamo šķērsstabilizatoru, lai gan beigās par to atzīme nebija. Bet kā negaidīts, pienāca viens jauns TA darbinieks, censonis, kurš brauc autošosejā, vārdu gan neminēšu, atnāca pavērot žici no apakšas un, protams, uzreiz pamanīja, ka ir uzstādīti uni ball bukšu vietā :dusma: :dusma: :dusma: Ko darīt? Uz apskati uzlikšu standarta amortizatorus
Uz doto brīdi atstāju žici krāsotājam, lai pārkrāso vienas durvis un nopulē virsbūvi. Neskatoties, ka nepaveicās apskatē, nav nepieciešami lieli iegūldījumu, lai tos novērstu. Braukšana sagādā prieku, iet ļoti labi, uz ceļa turas stingri un stabili, skaņa nav uzbāzīgi skaļa un dobja. Esmu apmierināts!
Nākotnes plāni, savest vizuālo, izet TA, braukt aplīmēt :latvija: un baudīt braucienus vēl atlikušajā siltajā laikā! :drive:
