sorry par off topic bet redzot tik netiiru dzineeju veemiens naak..lai nu ko bet nejau kopaa kraameejot.... ...bet par metkam skaties peec pirmaa cilindra ,lai virzulis ir augsheeja mainjas punktaa un skaties lai tajaa briidii vaarsti ir ciet ...tas taa prosti sakot....
nopirku no vienas meitenes vina pa lauku ar 3 gaseja un parspieda galvas blivi un tipa onkuls vinaij taisijis un nau pabeidzis un tagad es nopirku un pec atnetkan nekas nesanak ka sak griest motoru gandriz pie apla ieklemejas taka atdurtos pret varstu bet itka jau vis ir nolikts taka jabut pec gramatas
Lielajam zobratam ir viens centrālais skrūves caurums un divi mazi. Viens lai iecentrētu sadaleni - otrs - lai nokontrētu centrālo skrūvi.
Ja ļoti "pacenšas" - šos divus mazos caurumiņus var sajaukt - līdz ar to sanāk nepareizas fāzes sadales vārpstai.
Apgriežot sadaleni ar korpusu uz augšu jāskatās lai 4 cilidram kulaciņi būtu vērsti nedaudz uz auhšu viens pret otru,savukārt piemajam abi kulaciņi skatās nedaudz uz leju viens pret otru.
"Jumtiņš" uz augšu un "jumtiņš" uz leju. Tad liec zobratu un liec sadaleni atpakaļ.