Tātad iedomājos, man mētājas viens 1.5 dzineejs (patiesiiba meetaajs veel 2 1.3l dzineeji taču nejau par to stāsts

) Iedomājos viņam uztaisīt pilno kapremontu, tad kad cēlu augšā savu žiksīti, tad motoru pārlasījām kopā ar sencīti, jo pieredzes apr mašīnam man bija tik pat daudz cik govij no baleta. Bet izdilums cilindros nebija necik liels, tā ka nolēmām nevest slīpēt, noaminijām gredzenus, šāles, gala gultni, vārstu gumijas un laikam tas arii viss. Iet ļoti labi, par ajudu nesūdzos, kopresija vis kā pieklājas.
Taču kā būtu, ja izdomātu izlīpēt cilindrus (nejau jaudai, bet lai izdilumu nonjemtu) un tad liktu visu jaunu? cilindrus, sadaleni, kulaciņus, kloķeni? Vai arī tam nav vajadzības? Bet ja pienjemsis tas motors ir labi padilis (nezinu kas tur iekšā darās, njēmu viņus uz svaru nevis kvalitāti

) Tad izslipējot cilindrus ir jāliek remota virzuļi, ja?! Un cik lieli viņi ir 1.5l motoram? VArbūt kādam ir grāmata kur tas rakstīts, jo kreivu valoda man ļoti stipri uz Jūs!
Būsu priecīgs, par komentāriem, pārdomām utt
