Varu padalīties ar savi pieredzi, kā cēlam žiksēnu

Arī no opja paķērām, arī 30km līdz mājam dzinām, viss itkā gāja, arī aprūsējis ārpusēji bija, bet reāli var teikt visu liām jaunu, jo bremžu sistēma pilnīgi visa bija jamaina (ok viens pakaļējais cilindrīts palika vecais, bet uz pavasari tas ar jāmaina, jo maita sāka sulot) motoru izrāvāvām ārā izjaucām, samainījām šāles un gredzenus, kloķenei gala gulti uc štruntus, pac motors nebija traki izdilis, so cilindrus neslīpējām.
Ar to es gribēju pateikt, ka lai gan mašīna iet, tu nevari zināt kas viņa idvēselē darās, varbūt cilndri izdiluši, gredzeni sakocējuši un motors iet uz galu, tapēc ieteiktu pāriet arī motoru, vismaz būsi drošs, ka nekas nenobruks. Taču te ir otrs aspekts, ja jau iet, tad ņefig jaukt aara un baazt jauans daljas? It īpaši, kad Lienes ielā cenas uzceltas, šeit mēs atduramies pie burunduka jautājuma par finansiālo aspektu, cik esi gatavs krāmēt iekš žiguļa remonta?
Ok paliek hadene, Ticamaak visas (vairaak vai mazaak) bukses jaamaina, kaa jau mineeju bremžu sitēma ganjau arii nav nekas spiidošs, varbūt (vēlams) kardāna krustinjus samainit, nu tas atkariigs kaa vinji tur uzvedas, tad ja par tiltu ko teici, protams var tiltu raut nost un pastiites kas reduktoram veederaa daraas, varbuut zobrati kadi iet uz galu? (no tiem neko nesaprotu)
Un beigas vizuaalais, krāsas "dzīšana" rūsas nehrenizācija, metināšana, špektelis, tad krasošana.
Aaa veel atsleega jaamaina, pirms gada pirku jaunu pa 7.80Ls, tagad ganjau daargaak, un elektronika teici, ka niķojas....
Nu, ja to visu tev darīs kāds meistars, tad nu par darbu vien buus nevājš rēķins, neskaitot detaļas, bet ja pats cīnītos, tad protams izmaksas krietni vien samazinātos......
Var jau atrast kādu te pat forumā, kas varbūt to visu uzņemots, ok kaut dalju no darbiem, par saprātīgām cenām, nezinu
Tavs viedoklis?
