skatījos sākumā uz vienu citu 2101 alūksnē, bet tas kā izrādījās bija jau pārdots, tāpēc vajadzēja meklēt kaut ko citu. vienu brīdi jau atmetu cerības uz padomju auto normālā stāvoklī par normālu cenu un tā tālāk, arī krāsa šai gadījumā bija svarīga, bet tad tomēr pameklējos cītīgāk un viens tāds tīri smuks mani gaidīja:
http://img849.imageshack.us/i/img0953w.jpg/ (liela bilde) (šī bilde būs pazudusi interneta plašumos, varbūt kaut kur atradīšu)
sazvanīju, sarunāju un šorīt agri no rīta septiņos no rīgas ar sabiedrisko devāmies ar draudzeni un wiper no šī te paša foruma ceļā uz liepāju. aizbraucām tur, mūs autenē savāca kaut kāds random urāls/šrot-strādnieks, nepatika viņa bruakšanas stils, jā, nonācām pie žiguļa, patestējām, paskatījāmies no augšas un apakšas un iekšas un āras, viss daudz maz smuki, nu, protams, kosmētiskas lietiņas un tā, bet nu kopumā jauki. tieši pirms braukt pārrakstīt mašīna izdomāja ka nevajadzētu startēt:
http://img806.imageshack.us/img806/8826/dsc8529.jpg

bet pēc tam jau kaut kā mistiski aizgāja, par šito problēmu, kas turpina atkārtoties viarāk te: viewtopic.php?f=14&t=3313
atpakaļceļā viss gāja ļoti jauki un gludi, izņemot jau iepriekš aprakstīto problēmu, kas noveda pie pāris stumšanām statoil laukumā saldū. pirmoreiz mūžā izbaudīju hesīša drive through aparātu:
http://img807.imageshack.us/img807/1708/dsc8580.jpg

novēlu to katram reiz dzīvē izbaudīt, neaizmirstams piedzīvojums, tiesa fast food apkalpošana vēl joprojām tik pat ''steidzīga'' kā parasti. tālāk ceļā pirmoreiz mūžā braucu pa rīgas ielām, bij tīri ok. protams, neiztiku bez garāmgājēju un braucēju skatieniem, pat pozēt lūgumiem pie kojām remontējot aparātu.
http://img841.imageshack.us/img841/1972/dsc8561.jpg

jā, kopumā ņemot ļoti jauks autiņš, motors ļoti ļoti kluss, arī pie 80-100km/h var komfortabli sarunāties, arī ar aizmugurē sēdošajiem. regulējot apsildi salonam smuki patecēja blakussēdētāja pusē:
http://img560.imageshack.us/img560/6308/dsc8564n.jpg

salonā beņķiem būs jāmaina pārvalki, jebšu jāņem nost, jo viņiem apakšdaļa, kas ir ar porolonu ir vienkārši sapuvusi un viss salons ir dzeltenīgos gruvešos:
http://img832.imageshack.us/img832/8537/dsc8560o.jpg

mašinā vēl ir orģinālais radio, galīgi traks:
http://img199.imageshack.us/img199/6/dsc8576v.jpg

ir doma kkad samērā pat drīz ielikt mūsdienīgu, ar aux un usb, tikai šai sakarā ir jādomā kur un kā viņu likt - gribētos jau (napoleona plāni punkts com) apslēpt viņu un tā lai nebojājas orģinālais vaz interjers, bet nu tad jau skatīsies un vispār - par plāniem vēlāk.
http://img838.imageshack.us/img838/5201/dsc8572.jpg

kā jau katram žigulim šitam arī ir savs stāsts - ome, no kuras tika iegādāts(caur starpnieku diemžēl) auto, viņu dabujusi 1982. no rūpnīcas baltkrievijā, diez gan kruta, un tad dzinuši uz šejieni ar vīru. auto principā nav braukts daudz, katru gadu uz servisu, uz skati utt., tad arī garāžā apčubināts daudz un dikti un mīļots, ko arī var redzēt. aizmugurē gan ir neliela bukte, bet tas tā. domājams vajadzēs kādreiz aizbraukt vēlreiz un atrādīt kā žigulītim iet. vēl interesanti ir ar krāsojumu - it kā var redzēt ka vienu reizi ir smuki un glauni pārkrāsots, bet vietām ir ļooti nekvalitatīvi(arī uz gumijām ticis, piemēram) piekrāsots. jāskatās, vai piekrāost dažas vietas, piemēram, sliekšņus, kas šobrīd ir melni, vai arī vnk paņemt visu mašīnu uzreiz, bet to jau drusku vēlāk.
http://img571.imageshack.us/img571/8854/dsc8530s.jpg

nu jā, uzreiz turpat arī aizdzinām uz skati, dabuju uz mēnesi pagaidām, salika divniekus par:
-nevienmērīgu bremžu darbību(aizmugurē labā puse daudz sliktāk kā kreisā, bet kopumā bremzes kā bārdas naži, pat roķene normāli strādā!)
-priekšējais tilts. bojāta šķērsstabilizatora stiprinājums(sīkums principā)
-nehermētisks sajūga pievads(pie cilindra kaut kas drusku sulo)
-nedarbojas priekšējie stikla apskalotāji. (mjā, nu tur ir smuki viss sapisies, tā ka no pielietā šķidruma staķikā nebija nekādas jēgas, kas sākumā likās, ka ir galvenā vaina)
un vieninieki:
-neprecīzi noregulēts labais tuvās gaismas lukturis
-nebūtiski bojāts virzienrādītāja lukturis
-nevienmērīga stāvbremzes darbība
-nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi
-nenozīmīga eļļas noplūde no motora(transmisijas)(lai arī bišķ tika pieslaucīta ;D)
-nelieli virsbūves(kabīnes)bojājumi
-nelieli bojājumi atgāzu izplūdes sistēmā
http://img853.imageshack.us/img853/3950/dsc8533.jpg

nu vot tā.
pagaidām plāni, tuvāki un tālāki:
-savest skatei(nekas daudz)
-audio: resīvers, pāris tumbas, varbūt vēlāk vēl kaut kas, plus, jāizdomā, kā to visu smuki apslēpt vai iemontēt, lai paliek tas foršais klasiskais fīlings. šitas būtu ūber kruta kaut kad, varbūt ne tik traki, bet nu idejai: http://www.drive2.ru/cars/lada/2101/210 ... lon-intei/
-nosēdināt(ar šito vajadzēs konsultācijas un palīdzību, ko un kā darīt)
-deep dish bleķa diski, msuki sakrāsotti, iespējams white walls, visticamāk arī kalpaki ( http://www.drive2.ru/cars/lada/2101/2101/igooriy/ )
-volgas taure, 2102 rokturis aizmugurē, jumta bagans, utt. visādi prikolīgi sīkumi, kas piedos odziņu
-jāskatās kas ar to krāsu un ko un kā krāsot.
-kaut kad tālu nākotnē jādomā kaut kas ar dzinēju varbūt, vai nu kraut citu, vai slīpēt un ķīlēt šito, arī kārbu mož piecinieci.
-2101 buferi smuki jauni tīri, iespējams laikam arī reste, jo šitā vienā vietā ir bišk..mm, nedaudz uz pusēm.
-nu vēl viss kas, ko esmu šeit aizmirsis pieminēt.
arī no stāstāmā droši ka daudz ko esmu aizmirsis un tā, bet nu jā, salīdzinot ar savu ceturto, šitā žiguļa visas norises tiks daudz sīkāk un smukāk aprakstītas un šeit postotas. cerams vismaz, ka kādam arī ir interesanti šito visu un tā, gaidu padomus komentārus un ieteikumus :> būs gan jau vēl daudz bilžu ar salonu pirms un pēc tīrīšanas, kā arī ar problemātiskajām vietām virsbūvei un tā tālāk.
http://img853.imageshack.us/img853/9113/dsc8551.jpg
rediģēts 04.04.2015., lai pievienotu bildes, kuras vairs neatradās iekš imageshack.us