Re: 2105 vfts
PauliNjsh92 rakstīja:
Un es vēl nevienu vārdu neteicu par to, ka visa transimisija ir jāņem pilnīgi cita - ar dzimto tālāk par 1 luksaforu tā arī netiksi. Ja tur veči ir uzbūvējuši jaunu, ļoti nopietnu, nežēlīgi dārgu autiņu ar žiguļa virsbūvi, lai būtu tie 230 km/h, ja nē - tad beidz ticēt pasakām un pavairot muļķības.
--------------------------------------
Nav taisnība - atmini, ka vēl 1980. gados plaši izmantotajam Fiat 131 Abarth lielākā daļa transmisijas
slogoto agregātu bija ļoti stipri uz tās bāzes, uz kuras radīja VAZ 2101. Un citi tolaiku agregāti arī
daudz neatšķīrās. Un gāja tās tolaiku ķerras - tas pats Fiat 131, Opel Kadett / Ascona/ Manta, Toyota
Corolla, u.c. tāpat labi virs 200, visiem bija ap 240-250 ZS (kad uztaisīja versijas 2.2 - 2.4 ltr), neko,
gāza kā lielie

Un vaznis, kurš bez problēmām iet 170 ...180 un vairāk km/h, nav problēma, ir
jāpiestrādā pie piekares utt., NOPIETNI jāpiestrādā!
Par šito šāles vietu blokā - defekts rets, bet vienu reizi man nācās cīnīties ar šādu problēmu. Pēc
"veco laiku" vīru padoma mēs restaurējām šāles sēžu, uzkausējot misiņu. Kopējai stingrībai vietā,
kur bija izlūzusī daļa, tika ieskrūvēta, ja pareizi atminu, M4 skrūvīte. Pēc tam, kā jau parasti, darbs
ar "šarošku", tad sēžas apstrāde ar "frēzeri", viss pēc tam darbojās nevainojami.Tiesa, runa bija par
stipri veca gadagājuma, pirmskara dzinēju, sešcilindru Studebaker laikam bija ...
pie 230km/h žigulis ar orģinālu piekari aizlido vienkārši pa gaisu...ar savejo 2107(5niece karba, 3.9 red.) ir braukts 165km/h un liekas ka stabilitaate tuvojas 0 robežai. Kaut gan ritošā daļa svaigi kā pārlasīta, jauna