Page 1 of 2

šāles vieta blokā

Posted: 21 Jul 2011, 10:26
by kronalds
iefrēzējumam, kurš ir priekš šāles ķepiņas, ir nolūzusi iekšējā kantīte! tātad šāle tagad var kustēties uz vienu sānu! ko tur varētu darīt? Paldies.

Re: šāles vieta blokā

Posted: 21 Jul 2011, 14:12
by AndrisV
Izdarīt tur nevar neko, ja neskaita bloka nodošanu čugunā. Var salikt un cerēt, ka neaizpeldēs aksiāli (tiesa, kur ta tā šāle liksies). Personīgi es nekrāmētos, nav tak tie vaza bloki tik nenormāla problēma ...

Kā to vispār var dabūt gatavu?

Re: šāles vieta blokā

Posted: 21 Jul 2011, 14:29
by kronalds
ja, piemēram, tās vietas iefrēzē pretējās pusēs, gan blokā, gan tam vāciņam un abas šāles liek uz otru pusi?
it kā ir nolūzusi pati augšējā kantīte, ja šālei to ausi varētu uztaisīt garāku, tad turētos, bet vai to vispār var izdarīt....

vakarā iespējams uzzināšu kā to dabūja gatavu...

Re: šāles vieta blokā

Posted: 22 Jul 2011, 14:47
by elf
Uzliec šāli uz tapiņas.
Lai tapiņa neskartos pie kloķenes tai jābūt pakāpveida,resnākā daļa blokā.Diametriem ar jābūt precīziem,lai neļurinās...

Re: šāles vieta blokā

Posted: 22 Jul 2011, 17:31
by kronalds
eu bet toč, pie virpotāja tak to nevajadzētu būt problēmai uztaisīt.... Paldies :)

Re: šāles vieta blokā

Posted: 27 Jul 2011, 15:48
by Ruu@uto
Re: 2105 vfts
PauliNjsh92 rakstīja:
Un es vēl nevienu vārdu neteicu par to, ka visa transimisija ir jāņem pilnīgi cita - ar dzimto tālāk par 1 luksaforu tā arī netiksi. Ja tur veči ir uzbūvējuši jaunu, ļoti nopietnu, nežēlīgi dārgu autiņu ar žiguļa virsbūvi, lai būtu tie 230 km/h, ja nē - tad beidz ticēt pasakām un pavairot muļķības.
--------------------------------------
Nav taisnība - atmini, ka vēl 1980. gados plaši izmantotajam Fiat 131 Abarth lielākā daļa transmisijas
slogoto agregātu bija ļoti stipri uz tās bāzes, uz kuras radīja VAZ 2101. Un citi tolaiku agregāti arī
daudz neatšķīrās. Un gāja tās tolaiku ķerras - tas pats Fiat 131, Opel Kadett / Ascona/ Manta, Toyota
Corolla, u.c. tāpat labi virs 200, visiem bija ap 240-250 ZS (kad uztaisīja versijas 2.2 - 2.4 ltr), neko,
gāza kā lielie :-) Un vaznis, kurš bez problēmām iet 170 ...180 un vairāk km/h, nav problēma, ir
jāpiestrādā pie piekares utt., NOPIETNI jāpiestrādā!
Par šito šāles vietu blokā - defekts rets, bet vienu reizi man nācās cīnīties ar šādu problēmu. Pēc
"veco laiku" vīru padoma mēs restaurējām šāles sēžu, uzkausējot misiņu. Kopējai stingrībai vietā,
kur bija izlūzusī daļa, tika ieskrūvēta, ja pareizi atminu, M4 skrūvīte. Pēc tam, kā jau parasti, darbs
ar "šarošku", tad sēžas apstrāde ar "frēzeri", viss pēc tam darbojās nevainojami.Tiesa, runa bija par
stipri veca gadagājuma, pirmskara dzinēju, sešcilindru Studebaker laikam bija ...






pie 230km/h žigulis ar orģinālu piekari aizlido vienkārši pa gaisu...ar savejo 2107(5niece karba, 3.9 red.) ir braukts 165km/h un liekas ka stabilitaate tuvojas 0 robežai. Kaut gan ritošā daļa svaigi kā pārlasīta, jauna

Re: šāles vieta blokā

Posted: 28 Jul 2011, 15:42
by AndrisV
Par to šāles vietu, nu es nekad nespēšu šito saprast, kāda suņa pēc čakarēties un mēģināt dabūt problēmas uz sava kakla, ja var paņemt citu bloku ... Pie tam, es no autora sapratu, ka bloks nav vēl izslīpēts, kur vēl tālāk. Nav tak laiki, kad par bloku niere vietā uz galda bija jānoliek.

Re: šāles vieta blokā

Posted: 28 Jul 2011, 16:06
by kronalds
Nu nečakarēšos. domāju, ka varbūt to var kā vnkārši novērst. Tas nav to vērts.

Re: šāles vieta blokā

Posted: 17 Jan 2013, 17:43
by Paulss
man jautajums? ja vecās šāles ir beigtas, motoru var iedarbināt? un ja motoram ir eļla un min kas var notikt?

Re: šāles vieta blokā

Posted: 17 Jan 2013, 18:00
by Micuks
Ja tev abas kājas būs lauztas un nolaistas asinis un minimumu tu labi jutīsies un varēsi normāli pastaigāt???