Bezmiega diskoķerra
Posted: 05 Nov 2011, 23:26
Sveiki!
Tātad, šis būs raksts par manu pirmo auto.
Sākumā bija domāts taisīt par ikdienas auto, bet beigās pārdomāju (bildēs varēs redzēt kāpēc)
Sadabūju to kādā jaukā aprīļa dienā, 2010. gadā.
Palaimējās, ka kaimiņos šķūnītī stāvēja smuks 2101 ar nobraukumu 22 000 km
. Sarunāju ar īpašnieci un vienā jaukā dienā aizbraucu pakaļ. Izrādījās, ka žigulis tajā šķūnītī nostāvējis 10 gadus
Neko, abi ar tēti nocēlām no klučiem, sapumpējām ratus un vilkām mājās. Kad tikām līdz mājām, pirmais ko izdarīju, noņēmu jumta bagāžnieku, jo skats ar viņu bija drausmīgs
Pēc tam visu nomazgāju. Nākamajā dienā sāku jaukt visu ārā, un zem aizmugurējā krēsla atradu kravu ar kkādām pelavām, kuras tur žurkas ir sastiepušas un kaudzi ar baltiem tārpiem.
Iztīriju visus tārpus un citu drazu un pakaļējo beņķi uz kādu laiku aizmetu nah*j prom
Pēc tam ieraudzīju grīdas stāvokli. Caura kā čederas siers.
Pēc tam ieskatījos motortelpā. Tur atradu 1.2 motorīti
Nedaudz sakopu, apskatījos, kas notiek ar svecēm, ielūkojos karburatorā, sadabūju puslitriņu ar benzīnu, pieštellēju puslitra pudeli motortelpā (jo bāka bija pilna ar kkādu vecu dīvainu benzīnu, kurš smirdēja kā elle) un aidā.
Žiks gāja pieņemami, pat ar 1.2 motorīti zem kapota. Pielaist uz sarteri nevarēja, jo akumulatori negrieza, tāpēc ievilkām ar busu. Ievelkot gadījās tā, ka gandrīz ieskrēju busā, jo redz nevarēju izņemt no ātruma (pēcāk atklājās, ka vainīgs ir salipušais sajūgs).
Bet braukt tāpat gribas. Tāpēc ar kaimiņu izdomājām vienu veidu, kā pielaist to žiguli tā, lai vismaz ar pirmo robu varētu zāģēt (zinu, skan drausmīgi, bet vismaz uz priekšu kust
). Kādā vakarā braucot pa vietējo ceļu izdomāju nospiest sajūgu un gāzi reizē (nejautājiet, kā tas man ienāca prātā) un qualā, sajūgs strādā!
Bet diemžēl viss beidzās ar to, ka šis motorītis stāv šķūnītī dēļ tā, ka eļļas spiediena nav. Tā nu tika iegādāta 1,5 l dvēselīte no 2103. Samainīju motorus, iegādājos arī bezkontaktu aizdedzi, uztaisīju pieklājīgāku bāciņu un ieliku bagāžniekā, daļēji saliku atpakaļ salonu, sataisīju pāris sīkumus un krūmu/pļavas žigulis gatavs!
Žigulis perfekts, komforts - nulle, viss grab un klab, benzīnu rij kā nelabais (nu labi, šī problēma jau daļēji novērsta). Bet salonā vismaz silts un lietus nelīst iekšā (izņemot, ja ir stiprs lietus
)
Pašreizējais setup`s: 1,5 l motors no 2103, 2101kārba, īsais reduktors, bezkontaktu aizdedze un nezināmas izcelsmes karburators. Priekš pašreizējā setup`a iet pietiekami labi. Kad būs vairāk laika, noņemšu galvu, aizvedīšu noslīpēt, izpucēšu kanālus, pajaukšos dziļāk motorā, apskatīšos, kas notiek ar gredzeniem utt.
Visā visumā, šīs mašīnas ideja - vāģis priekš izklaides brīvajos brīžos. Un arī pēc burkāniem uz lauka var aizskriet
Bildes būs, tikai mazliet vēlāk.
Tātad, šis būs raksts par manu pirmo auto.
Sākumā bija domāts taisīt par ikdienas auto, bet beigās pārdomāju (bildēs varēs redzēt kāpēc)
Sadabūju to kādā jaukā aprīļa dienā, 2010. gadā.
Palaimējās, ka kaimiņos šķūnītī stāvēja smuks 2101 ar nobraukumu 22 000 km



Pēc tam visu nomazgāju. Nākamajā dienā sāku jaukt visu ārā, un zem aizmugurējā krēsla atradu kravu ar kkādām pelavām, kuras tur žurkas ir sastiepušas un kaudzi ar baltiem tārpiem.


Pēc tam ieraudzīju grīdas stāvokli. Caura kā čederas siers.
Pēc tam ieskatījos motortelpā. Tur atradu 1.2 motorīti


Bet braukt tāpat gribas. Tāpēc ar kaimiņu izdomājām vienu veidu, kā pielaist to žiguli tā, lai vismaz ar pirmo robu varētu zāģēt (zinu, skan drausmīgi, bet vismaz uz priekšu kust


Bet diemžēl viss beidzās ar to, ka šis motorītis stāv šķūnītī dēļ tā, ka eļļas spiediena nav. Tā nu tika iegādāta 1,5 l dvēselīte no 2103. Samainīju motorus, iegādājos arī bezkontaktu aizdedzi, uztaisīju pieklājīgāku bāciņu un ieliku bagāžniekā, daļēji saliku atpakaļ salonu, sataisīju pāris sīkumus un krūmu/pļavas žigulis gatavs!

Žigulis perfekts, komforts - nulle, viss grab un klab, benzīnu rij kā nelabais (nu labi, šī problēma jau daļēji novērsta). Bet salonā vismaz silts un lietus nelīst iekšā (izņemot, ja ir stiprs lietus

Pašreizējais setup`s: 1,5 l motors no 2103, 2101kārba, īsais reduktors, bezkontaktu aizdedze un nezināmas izcelsmes karburators. Priekš pašreizējā setup`a iet pietiekami labi. Kad būs vairāk laika, noņemšu galvu, aizvedīšu noslīpēt, izpucēšu kanālus, pajaukšos dziļāk motorā, apskatīšos, kas notiek ar gredzeniem utt.
Visā visumā, šīs mašīnas ideja - vāģis priekš izklaides brīvajos brīžos. Un arī pēc burkāniem uz lauka var aizskriet

Bildes būs, tikai mazliet vēlāk.