Page 1 of 1

Galvenais bremžu cilindrs

Posted: 16 Feb 2012, 01:34
by Shteinis
Sveiki! :)
jau pirms kāda laiciņa biju biju sācis atdzivināt savu žiguli, kurš bija nostāvejis garāžā vairāk kā 10gadus.
izjaucu, iztīriju galveno bremžu cilindru, sajūgu un darba sajūga cilindru. viss tika skaisti sakopts, nomainītas manžetes utt, visi cilindrīši smuki staigāja.

mana vaina tāda, ka uzreiz neatgaisoju bremzes un sajūgu, līdz ar to pēc diezgan liela pātraukuma beidzot ķeros klāt pie atgaisošanas, protams, bremžu galvenais cilindrs no kondensāta bija atkal ierūsējis. jaucu visu par jaunu un tīriju, bet šoreiz bez panākumiem. galvenais bremžu cilindrs negrib īsti strādāt, pusratā ieķeras un nenāk atpakaļ.
jautājums sekojoš- kas varētu būt par vainu? vai tās divas lielās atsperes varētu būt jau atslābušas? citu ideju man īsti nav.

Re: Galvenais bremžu cilindrs

Posted: 16 Feb 2012, 12:08
by rallyfan
un kāda tā virsma pa ko manžetes slīd?smuki gluda vai jau izrusejusi ar grubuliem?

Re: Galvenais bremžu cilindrs

Posted: 16 Feb 2012, 12:38
by kronalds
Daudz sanācis ar tiem cilindrīšiem čakarēties... vienkāršāk ir uzlikt jaunu :)

Re: Galvenais bremžu cilindrs

Posted: 16 Feb 2012, 14:43
by Kristians
no galvena cilindra un vakumsukni ieksha biidiitaajam ir vajadziiga atstarpe laikam 0,5 - 1mm!:) Ja nav, tad nekad neatgaisosi, jo galvena cilindra virzulis neatnak atpakal tik daudz cik vajag, nevar iesuukneet ellu cilindra konturaa. Ja maini, tad vieglaak ir ar visu vakumpumpi! ;)

Re: Galvenais bremžu cilindrs

Posted: 16 Feb 2012, 16:52
by Shteinis
un kāda tā virsma pa ko manžetes slīd?smuki gluda vai jau izrusejusi ar grubuliem?
smuki gluda. par laimi rūsa vēl nebija sagrauzusi to.

Re: Galvenais bremžu cilindrs

Posted: 16 Feb 2012, 16:56
by Shteinis
no galvena cilindra un vakumsukni ieksha biidiitaajam ir vajadziiga atstarpe laikam 0,5 - 1mm!:) Ja nav, tad nekad neatgaisosi, jo galvena cilindra virzulis neatnak atpakal tik daudz cik vajag, nevar iesuukneet ellu cilindra konturaa. Ja maini, tad vieglaak ir ar visu vakumpumpi! ;)
paldies par info.
ir tā, ja galveno cilindru noņemu nost un ar roku to pārbaudu, tad virzuļi skuki staigā šurp un atpakaļ, bet kad uzlieku galveno cilindru atpakaļ, un spiežu uz bremžu pedāli, tad tas ieķeras.
laikam jau būs vienkāršāk uzlikt jaunu, nav tur ko čakarēties. :)

Re: Galvenais bremžu cilindrs

Posted: 16 Feb 2012, 17:17
by Micuks
Vai tik nav izdilis!
Tur nav ko čakarēties 12-14Ls dēļ, liec tik jaunu!

Re: Galvenais bremžu cilindrs

Posted: 16 Feb 2012, 20:21
by Kristians
no galvena cilindra un vakumsukni ieksha biidiitaajam ir vajadziiga atstarpe laikam 0,5 - 1mm!:) Ja nav, tad nekad neatgaisosi, jo galvena cilindra virzulis neatnak atpakal tik daudz cik vajag, nevar iesuukneet ellu cilindra konturaa. Ja maini, tad vieglaak ir ar visu vakumpumpi! ;)
paldies par info.
ir tā, ja galveno cilindru noņemu nost un ar roku to pārbaudu, tad virzuļi skuki staigā šurp un atpakaļ, bet kad uzlieku galveno cilindru atpakaļ, un spiežu uz bremžu pedāli, tad tas ieķeras.
laikam jau būs vienkāršāk uzlikt jaunu, nav tur ko čakarēties. :)


bet arī jaunu liekot ir jāievēro tā atstarpe! ;)

Re: Galvenais bremžu cilindrs

Posted: 16 Feb 2012, 22:48
by Fiat 124
Gumijas rezerves daļas(remkomplekti) ir zem katras kritikas un PSRS laiku manžetes ir sakaltušas!
Ar to es gribēju pateikt, ka VAZam neviens nenodarbojas ar manžešu maiņu - ja tek tad liek jaunu, jo cenas ir samērā zemas!

Re: Galvenais bremžu cilindrs

Posted: 17 Feb 2012, 11:51
by rallyfan
Gumijas rezerves daļas(remkomplekti) ir zem katras kritikas un PSRS laiku manžetes ir sakaltušas!
Ar to es gribēju pateikt, ka VAZam neviens nenodarbojas ar manžešu maiņu - ja tek tad liek jaunu, jo cenas ir samērā zemas!
+1