Ogre ИЖ-2125 Комби
Posted: 03 Apr 2016, 23:30
Sveiciens forumiešiem. Ceru, ka neviens neiebildīs ja atrādīšu savu Iž Kombi, kas ne teorētiski, ne praktiski nav Vaz, taču ēra abiem ir vienāda.
Īsi pirms Jāņiem pagājušovasar, biju pārdevis savu 2105 un meklēju vietā kaut ko interesantāku, kas arī izdevās. Ieraudzīju Pļaviņās šo aparātu, pēc bildēm bija diezgan svaigs, skate bija ieta 2001.gadā. Tā kā sludinājumam cena bija diezgan zema un skatījumi pāri 3000, likās, ka sen jau aizgājis, taču nē, neviens nebija sadūšojies aizbraukt līdz Pļaviņām.
Apskatot dzīvē bija standartiņš- veca padomju garāžā, pārdod tēva auto, nav braukts ilgi, salipis sajūgs, pārvalki uz beņķiem, daudz detaļas līdzi. Vienojāmies par cenu un pēc Līgo ar skaidru prātu braucām pakaļ.
Ja godīgi, tā kā bija laiks pa Līgo pārdomāt visu šo, bija tādas domas prātā, ka nafig viņš vispār vajadzīgs utt. Bet par laimi, veselais saprāts tomēr neuzvarēja, jo tieši šis trakums pēc padomju smaržas un sajūtām ir tas, kas dzen uz priekšu. Nevienu dienu neesmu nožēlojis šo pirkumu.
Par stāvokli:
70 000km
1985.gads
Nav braukts ziemā, kas ir redzams, jo nav bijusi pilnībā nekāda antikorozijas apstrāde, bet visi bleķi ir ideālā stāvoklī.
1.5 dzinējs, kurš pirkšanas brīdī bija kā slapja lupata
Melns dermantīna salons
Oriģinālās diagonālās riepas ar CCCP uzrakstiem






Nekas nav salīdzināms ar to sajūtu, kad tikko esi atvedis kārtējo padomi mājās un sāc ap viņu ķimerēties. Vienmēr mašīnā tiek atrastas brīnumu lietas, arī šoreiz. Jaunas pārnēsājamās lampas, kuras var iespraust kontaktligzdā pie vadītāja kājām, dušu, kuru iespraužot piepīpētājā var mazgāties, ja ir ūdens. Kaudzi ar padomju laiku auto plastelīnu, tehniskās apskates kartītes sākot 85.gada līdz 2001, padomju laiku rubļus un ļoti vecas doičmarkas no 1897.gada un vēl daudz ko. Šī sajūta ir nedaudz pielīdzināma sajūtai, kad ziemassvētkos kā bērns saņem dāvanu un ar nepacietību sāc vērt to vaļā.
Bildes ar salonu, kurš sen nav piedzīvojos tīrīšanu


Pārsteidzoša ir arī auto ietilpība un ļoti vienkāršā salona transformācija.



Nākošās bildes ar izdarītajiem darbiem sekos
Īsi pirms Jāņiem pagājušovasar, biju pārdevis savu 2105 un meklēju vietā kaut ko interesantāku, kas arī izdevās. Ieraudzīju Pļaviņās šo aparātu, pēc bildēm bija diezgan svaigs, skate bija ieta 2001.gadā. Tā kā sludinājumam cena bija diezgan zema un skatījumi pāri 3000, likās, ka sen jau aizgājis, taču nē, neviens nebija sadūšojies aizbraukt līdz Pļaviņām.
Apskatot dzīvē bija standartiņš- veca padomju garāžā, pārdod tēva auto, nav braukts ilgi, salipis sajūgs, pārvalki uz beņķiem, daudz detaļas līdzi. Vienojāmies par cenu un pēc Līgo ar skaidru prātu braucām pakaļ.
Ja godīgi, tā kā bija laiks pa Līgo pārdomāt visu šo, bija tādas domas prātā, ka nafig viņš vispār vajadzīgs utt. Bet par laimi, veselais saprāts tomēr neuzvarēja, jo tieši šis trakums pēc padomju smaržas un sajūtām ir tas, kas dzen uz priekšu. Nevienu dienu neesmu nožēlojis šo pirkumu.
Par stāvokli:
70 000km
1985.gads
Nav braukts ziemā, kas ir redzams, jo nav bijusi pilnībā nekāda antikorozijas apstrāde, bet visi bleķi ir ideālā stāvoklī.
1.5 dzinējs, kurš pirkšanas brīdī bija kā slapja lupata
Melns dermantīna salons
Oriģinālās diagonālās riepas ar CCCP uzrakstiem






Nekas nav salīdzināms ar to sajūtu, kad tikko esi atvedis kārtējo padomi mājās un sāc ap viņu ķimerēties. Vienmēr mašīnā tiek atrastas brīnumu lietas, arī šoreiz. Jaunas pārnēsājamās lampas, kuras var iespraust kontaktligzdā pie vadītāja kājām, dušu, kuru iespraužot piepīpētājā var mazgāties, ja ir ūdens. Kaudzi ar padomju laiku auto plastelīnu, tehniskās apskates kartītes sākot 85.gada līdz 2001, padomju laiku rubļus un ļoti vecas doičmarkas no 1897.gada un vēl daudz ko. Šī sajūta ir nedaudz pielīdzināma sajūtai, kad ziemassvētkos kā bērns saņem dāvanu un ar nepacietību sāc vērt to vaļā.
Bildes ar salonu, kurš sen nav piedzīvojos tīrīšanu


Pārsteidzoša ir arī auto ietilpība un ļoti vienkāršā salona transformācija.



Nākošās bildes ar izdarītajiem darbiem sekos
