Sveiki, ir Ņiva 2121 ar 1.7 karburatora dzinēju, ir vēlēšanās uzstādīt turbīnu.
Lūdzu dalieties ar savu pieredzi, ja ir kas tāds darīts, kāda tieši turbīna der, kur iegādāties, interesē viss detalizēti.
Paldies jau iepriekš atsaucīgajiem.
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
No sakuma uzliec un tad komente par ieguldijumiem un ieguvumiemSveiks!
Gribi vienkārši uzlikt turbīnu, lai tāda tur būtu vai vajag arī jaudas pieaugumu?
Ja pēdējais variants tad standarta karburators nederēs un kopumā izmaksas nebūs adekvāts ieguvumam.
Kuro gadu tu jau savam liec? Paradi kadu vazu, kuram esi uzlicis un man mute būs ciet.Nemāci, ko man darīt jo sevišķi, ka nezini, kad, ko un kam esmu licisun tieši tāpēc arī komentēju, ka zinu kas un kā, nevis dzīvoju ilūzijās
Es ar atmosfēras turbinizēšanu nodarbojos ap 2005 gadu, kad man bija Misubishi Galant ar karburatoru, toreiz tika tas viss izstudēts, kā arī konsultējos pie cilvēkiem, kuri jau bija būvējuši un sapratu, ka uz karburatoru, kurš strādā ar atmosfērisko dzinēju tb uz gaisa iesūkšanu (caur, kuru netiek pūsts gaiss) būvēt turbo nav prāta darbs. Vēlāk jau pēc šprices motora swapa tika būvēti pirmie turbo varianti. Papēti karburatorā uzbūvi un varbūt tad sapratīsi, papēti kā savienota pludiņkamera ar difuzoriem, pastudē kā karburators darbojās un pastudē kā darbojas vecie rūpnieciski ražotie auto ar turbo uz karburatoriem, kāda ir turbo karburatoru konstrukcija. Protams, ka pārtaisīt to pašu ozonu vai solexsu var, bet tas ir ļoti sarežģīts process jo sevišķi nokonfigurēt un saregulēt, lai degmaisījums būtu daudz maz atbilstošs dažādos režīmos! reti kurš māk labi saregulēt standartu, kur vēl šādu procedūru! Sportam to visu nokonfigurēt, kur vajag jaudu konkrētā apgriezienu diapazonā un kur vienalga patēriņš ir 2l vairāk vai mazāk, bet ielai ir "cita opera", kur 'vajadzīgi visi režimi un saprātīgs patēriņš.Kuro gadu tu jau savam liec? Paradi kadu vazu, kuram esi uzlicis un man mute būs ciet.Nemāci, ko man darīt jo sevišķi, ka nezini, kad, ko un kam esmu licisun tieši tāpēc arī komentēju, ka zinu kas un kā, nevis dzīvoju ilūzijās
Veiksmīgam turbo projektam ir vajadzīgs regulējamais vadības bloks!Vārdi karburātors un turbo nedrīkstētu būt minēti vienā teikumā
Kā miniums vajadzētu šprici, kāda VW dīzeļauto trubīnu un motora vadību. Ar turbo nav jēga čakarēties ja jaudu paceļ tikai mazliet. Bet virs 150zs standarta razdatkas, bremzes un citi mezgli kalpos īslaicīgi.
Labāk uzlabo esošo dzinēju - nedaudz lielāki virzuļi, sportiskāka galva, elektroniskā aizdedze un rezultāts būs labāks nekā tu gaidīji.
Gribu jaudas pieaugumu, tāpēc izskatu visus variantus.Sveiks!
Gribi vienkārši uzlikt turbīnu, lai tāda tur būtu vai vajag arī jaudas pieaugumu?
Ja pēdējais variants tad standarta karburators nederēs un kopumā izmaksas nebūs adekvāts ieguvumam.