Nemāci, ko man darīt jo sevišķi, ka nezini, kad, ko un kam esmu licis

un tieši tāpēc arī komentēju, ka zinu kas un kā, nevis dzīvoju ilūzijās

Kuro gadu tu jau savam liec? Paradi kadu vazu, kuram esi uzlicis un man mute būs ciet.
Es ar atmosfēras turbinizēšanu nodarbojos ap 2005 gadu, kad man bija Misubishi Galant ar karburatoru, toreiz tika tas viss izstudēts, kā arī konsultējos pie cilvēkiem, kuri jau bija būvējuši un sapratu, ka uz karburatoru, kurš strādā ar atmosfērisko dzinēju tb uz gaisa iesūkšanu (caur, kuru netiek pūsts gaiss) būvēt turbo nav prāta darbs. Vēlāk jau pēc šprices motora swapa tika būvēti pirmie turbo varianti. Papēti karburatorā uzbūvi un varbūt tad sapratīsi, papēti kā savienota pludiņkamera ar difuzoriem, pastudē kā karburators darbojās un pastudē kā darbojas vecie rūpnieciski ražotie auto ar turbo uz karburatoriem, kāda ir turbo karburatoru konstrukcija. Protams, ka pārtaisīt to pašu ozonu vai solexsu var, bet tas ir ļoti sarežģīts process jo sevišķi nokonfigurēt un saregulēt, lai degmaisījums būtu daudz maz atbilstošs dažādos režīmos! reti kurš māk labi saregulēt standartu, kur vēl šādu procedūru! Sportam to visu nokonfigurēt, kur vajag jaudu konkrētā apgriezienu diapazonā un kur vienalga patēriņš ir 2l vairāk vai mazāk, bet ielai ir "cita opera", kur 'vajadzīgi visi režimi un saprātīgs patēriņš.
Šodien tāpat kā pirms 10gadiem netrūkst turbinizētāju, kuri lielās cik viss labi iet un kā spolē ar trešo uz sausa ar bloķi, bet reāli tasē netiek līdz parastam atmosfēriskam standartam + motori jāmaina reizi mēnesī ja paveicās......... Vienkārši brutāli sametināt kolektoru, izpūtēju, savienot caurules mācēs jebkurš, kurš māk instrumentu, bet tā lai tas viss darbojas korekti un ir uzticams ar reālu ieguvumu, lai nepūš benzīnu pa visiem galiem caur karburatoru mācēs tikai retais un attiecīgi paprasīs honorāru

Pēc tava teksta sanāk, ka kuro gadu burbinu "šodien jāuzliek turbo, šodien jāuzliek turbo"

man tā nav prioritāte un nekad nav bijusi, būtu gribējis sen būtu uzlicis, bet uz karburatora to nedarīšu! daudziem cilvēkiem ir palīdzēts būvēt turbo projektus, reālais darbs dod reālu pieredzi ne tikai salasīto internetā.