Braukusi ar viņu bija sieviete, tādēļ remontēta servisā, kur "meistari" šo to ir salaiduši dēlī, kādus gadus atpakaļ virsbūve ir metināta, mainītas durvis, laikam arī motora pārsegs, bagāžnieka vāks un vēl šis tas, bet "gudrais" krāsotājs visām jaunajām detaļām ir atstājis virsū melno rūpnīcas grunti un uz viņas pūtis krāsu, kā rezultātā tagad visādās salaiduna vietās lien ārā rūsa un vietām lobās krāsa! Vēl servisa "gudrinieki" ir ielikuši benķus no kāda ārzemju auto, lai to realizētu ir kardāna pusē nozāģēti sēdekļa stiprinājumi un piemetināts tāds pats stiprinājums, kā durvju pusē, tagad nevaru ielikt septītā benķus un jāmocās šajos pasakainajos sēdekļos!
Labi ir tas, ka detaļas esot vienmēr liktas jaunas(protams par to kvalitāti vēsture klusē)!
Kādu brīdi atpakaļ pirms viņš nonāca manās rokās vietējais meistars bija mainijis sajūga disku un cilindrīti pie kārbas, bet nebija uzlicis jaunu vara paplāksni pie cilindrīša kā rezultātā tecēja ārā šķidrums un iebraucot pilsētā sajūgs ateicās sadarboties, vardarbīgi pārslēdzot ātrumus izdevās nokļūt mājās!
Skate bija beigusies kādu nedēļu pirns iegādes, tad nu uzreiz braucu uz TA!
Dabūju "2" par to, ka HC bija par augstu(nepareiza aizdedze) un par to, ka nedega neviena lampa(pirms iebraukšanas TA viss dega), vainīgi bija apsulbējušie drošinātāju kontakti!
Ar otro piegājienu viss bija OK!
Pagaidām nobraukti ir ~250km, lielākoties pa pilsētu, jo pie 60km/h sāk vibrēt kardāns(ko uzliku no cita VAZ cerībā, ka tam nav izdiluši krustiņi)

Tomēr būs jāsaved kārtībā "oriģinālais", rezerves daļas kardāna renovācija ir sapirktas, tikai nav sanācis laiks nomainīt!
Tuvākajos plānos ir tikt galā ar koroziju, nokrāsot sliekšņus un arku maliņas baltas, kā arī savest salonu kārtībā(arī aizvākt šos benķus)!
Ar katru nobraukto kilometru man šī mašīna iepatīkas aizvien vairāk!
