




un par to dubulto stabilizatoru, kadel vins butu janem nost?


Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
Varbuut jau pasi neeesat braukusi un pasi tik gudri muldat ka vemt gribaas??!! Jaa es piekritu ka visi kas skaistuma peec cel aizmuguri augsaa ir galigi tu tuu, ta tacu papildus parnes svaru uz prieksas asiim! Lab ari sajaa gadijumaa tas opel motors ir paraak smags pats par sevi
tadel pakala jaalaiz zemee cik var, ja zin ka nebus brauksana ar radzeem
Bet brivaa klase jau taisa savus autinjus ar domu ka laidiis ar radzeem!!! un radzu riepas man liekas ka ir tikai uz R14 vai R15 diskiem, un ko tad ar savu zemo aizmuguri? ta jau naglas pec 100 m nebus riepaam klaat
![]()
![]()
un par to dubulto stabilizatoru, kadel vins butu janem nost?Es zinu ka cietaka prieksa ir labaaka
Tieši tā...ziemā uz ledus jābūt mikstai piekarei!pareizi gan, par to svarstiibu, bet ziema, vaig lai ir mikstaks auto, lai vinsh izshupo tas ledus bedres, nevis ka blukjis pariet paari..
jauda es domaju ka daudziem tur ir vel lielaka, ka piemeram poikanam ainaram ar 7 sarkano zhiguli kursh palika 3 vieta
Atvaram tie gaazinieki ir miiksti tikai vinji neshuupojaas, vinji ir stabili.Nez es piemeram tapat uzskatu ka stingraki amortizatori ir labak, jo ari 2 vietas ieguvejs standartos ATVARS 075 brauc ar gazes amisiem! Pats ar sedeju plakus draugam, vinjam visi gazinieki, ka naca par tramplinu ka nokrita ta nesupajas, bet tai laikaa zalaas krasas vaz ar 6 nr par tramplinu naca supodamies kaa supolees
Bet nejau par to ir runa