Tāpēc, ka konkrēti no amatnieka gala es neesmu redzējis normālu izstrādājumu. Kroņgājiens - 1 (viena!) frikcijas šeiba, bet tad tāda, lai maz neliekās. Kas tur labs var būt? Parēķinam frikcijas virsmu un ļoti ilgi domājam... Un ne viens vien tāds ir, izjauktus esmu skatījies vismaz 3, golfam, astotajam un celicai (3 dažādi licēji un vismaz 5 braucēji), paldies, iespraudiet. Un otrām kārtām, kādu brīdi atpakaļ 300 latus prasīja, cik ir tagad nezinu, atvainojiet, es pielieku vēl mazliet un lieku iekšā kautko no eiropas. Krievu širpotreba šeibinieks arī ir zem tā cipara un būs prātīgāks. Vienkārši dažreiz pietiek paturēt rokā/izjaukt/palietot bišk kvalitatīvākas lietas (kautvai citas lietas, vēlams sporta, nevis lauksaimniecības), lai vairāk uz to pusi neskatītos. Nemaz nerunājot par precizitāti un virsmas apstrādes kvalitāti, mehānismu var vienkārši pārbaudīt - pagriežam ar dinametrisko atslēgu un paskatamies kas tur sanāk, īpaši pievēršot uzmanību uz "ķeršanos".
Ērika bloķi vēl ir ok, bet ar šeibām joprojām ir problēma, bursies un ņemsies pa materiāliem, tik vēl tāda problēma, ka muļķuzemē reti ko ved no tā ko vajag, attiecīgi sanāk iet uz kompromisiem, ar to ir darīšana diendienā

Kuļiks ar saviem zobratiem ņemās un cīnās, mošk tagad būs kautkas sanācis, bet nu brīdi atpakaļ Type-R galvenais pāris bija jārēķina uz pāris rallijiem un uz maiņu, jeb mači cūkām.
Tak pusasis nav kur tolkom uztaisīt, rūdīt jāsūta uz Somiju. Tad vismaz ir ok. Zobratiem un šeibām prasās kārtīgāka apstrāde par pusasīm.
Par nolikšanu, ne nolikšanu, es vienkārši izsaku savu viedokli, konkrēti par šiem izstrādājumiem, īpaši tiem vienšeibniekiem - starpcitu, ļoti pieklājīgi un laipni. Dabā pateiktu arī kādu rupju vārdu. Es ļoti labi saprotu, ka reāli zem tiem rubļiem to detaļu fiziski nevar uztaisīt (ēst arī kautko vajag), bet nu klientam jau tas tā kā nebūtu jāinteresē, īpaši, ja ir alternatīvas.