Pēdējais šobrīd ražošanā esošais “klasisko žiguļu” modelis – universālis “Lada2104” – no “IžAvto” rūpnīcas konveijera noripos šāgada 17. septembrī, paziņojis ražotājs.

 Lai arī klasisko žiguļu ražošana būs

pārtraukta uz visiem laikiem, “IžAvto” neplāno atlaist šī modeļa ražošanā nodarbināto personālu – aptuveni četrarpus tūkstoš cilvēku.
Šajā rūpnīcā turpmāk tiks palielināts “Lada”mazcenas modeļa “Granta” ražošanas apjoms, kas markas piedāvājumā tieši radīts kā klasisko žiguļu pēctecis.

Klasiskie žiguļi Krievijā tiek ražoti no 1970. gada, bet “IžAvto” rūpnīcā – no 2001. gada. Lai arī “AvtoVAZ” jau pirms vairākiem gadiem ziņoja, ka nu gan klasisko m

odeļu ražošanai tiks likts punkts, ekonomiskā dižķibele to mūžu uz konveijera tikai paildzināja: valstī ieviestā veco automobiļu utilizācijas programma, dotējot jaunu auto iegādi, būtiski palielināja pieprasījumu pēc lētākajiem jaunajiem auto Krievijā – klasiskajiem žiguļiem. Vēlāk pieprasījums pēc tiem būtiski kritās, pēc kā “AvtoVAZ” šāgada aprīlī pārtrauca ražot “Lada 2107” modeli.

Raksts ņemts no delfi.lv

Meklē lapā


VAZ